| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLT: Div verkstadshandböcker till bla Alfa, skoda, Vw mm
|
1053 besök totalt |
|
Om ingen av köparna ändrar sig i det sista är alla böckerna och pärmarna bokade. Håller på och städar källaren och hittade lite litteratur som ngn kanske kan ha nytta av.
En haynes handbok till Golf 2
En haynes handbok till Nissan micra Mk1
(BOKAD) En verkstadspärm till Alfa 33, nogranna beskrivningar för olika reparationer
(BOKAD) Verkstadshandböcker till Alfa Romeo Guilia 1300, 1600 och GT 1750 och 2000 (BOKAD) Den andra boken är till Alfasud N, L, SE, 5M och TI 72-77
Verkstadshandböcker till Skoda 105, 120L, 120LS
(BOKAD) Instruktionsbok Alfa Romeo Giulia Super Liten verkstadshandbok till MGB GT 1962-
Verkstadshandböcker till Bubbla, både på engelska och på tyska. (BOKAD) Har även en hel pärm troligen från 80-talet med reservdelslistor, tillbehörskataloger mm från Alfa Rosso till alfa romeo bilar. Vet inte vad det är värt utan ser helst att det kommer till ngn som har nytta av dessa istället för pappers insammlingen. Kanske ett byte mot ett par flaskor kvalitativ pilsner eller förslag. Kan skickas men då får du stå för frakten samt ge mig ngt för besväret.
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
En annan herre har bokat Alfaböckerna, så vw, nissan, skoda och mgb finns kvar. Vill du ta dem? _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Ja, det gör jag. Men bjuder då bara 150kr. Duger det? _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||||||
|
Re:
Jag vill inte vara gniden men ge mig 200:- så skickar jag till dig, iom att det är böcker så väger det ngt kilo iaf så frakten blir inte gratis. Skicka PM med namn och adress. Kan du swisha slantarna till mitt nummer? 0709-158239.
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1053 besök totalt |