| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda Accord 2,0 5D -00
|
324 besök totalt |
|
En kompis skall sälja sin bil. Förra ägaren är jag. Ägaren innan dess är en gammal hondatok det oxå. En 146 hästars 5 dörrars Accord 2,0 från -00 (uthämtad 2001) ca 23500 mil. Blå utsida, beige tygklädsel. ROSTFRI (och Noxudol-behandlad våren 2013) 16" volvo alufälgar med sommardäck som gått en säsong. 15" original alufälgar med dubbdäck som gått två säsonger. Acc (väl fungerande) CD med bose högtalare och bas inbyggd i bagagesidan (original) farthållare elhissar el speglar demonterbart drag (får dra 1400 på b kort tror jag) Jag bytte bromsskivor och klossar både fram och bak 2013 Nytt batteri 2014 Besiktigad för en månad sedan utan anmärkningar. Egentligen ska man ju inte sälja bilar till någon man känner, men ägaren innan mig va så jävla nöjd med den så han vågade sälja till mig, trots att vi känner varandra, och jag va så nöjd så jag vågade sälja till en nära vän, bil-o-intresserad som ville ha en bil som bara fungerade. Säljes för de har barn och köpt en större kombi.
Bilden är tagen 2012, och kanske ljuger lite, då den va nypolerad och solen lös... Pris: 19500kr. Pm eller ring mig, så förmedlar jag vidare. _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
![]() |
SÄLJES
|
324 besök totalt |