Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 10097 besök totalt |
Ja detsamma ![]() Önskar man orkade vara mer social och hälsa runt men man blir ju helt slut av körandet och kliver mest runt o flåsar ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Jag är AVUNDSJUK på er!!!!
Nu när man äntligen fått ihop bilen så har man ite tid att åka något... Har hunnit med 2 träffar i år! Jag får börja få ordning på prioriteringarna! Sitter för tillfället i Thailand och jobbar....Sen till sydafrika. Kommer hem till den 27 aug "förhoppningsvis". Hoppas att ni får många trevliga träffai i sommar... Nästa år kommer jag igen!!!!!!!!!!!!!!! MVH Patrick Hansson _________________ Patrick Hansson |
||||||
Kul att ni alla (iaf alla som hört av sig) gillade tillställningen och vädret, speciellt vädret hade vi jobbat på.
![]() Nästa gång ska vi försöka hinna med lite mer nybörjargenomgång men vi var tyvärr några för få igår, hoppas ni har överseende med det. Vi hoppas att vi ser er alla och några till nästa gång!!! _________________ Mikael Norberg Porsche 944s2 -91 Saab 900se -97 BiOPOWER by Nordic! Vice ordförande LMS banracingsektionen |
||||||
Skulle oxå gärna se fler bilder på Patrik Andréns 924 Turbo, Den har så snygga klisterlappar
![]() o Anders har hittat ut ut garaget med sin guldiga 968;a. Härligt Anders ![]() ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Hej Fredrik ![]() Hehe..jag använder bilen rätt ofta faktiskt fast inte så ofta på bana tyvärr..första gången iår..går ju bara sönder du vet ![]() Tänkte att nu har ju halva säsongen gått så det kan vara OK att ställa av bilen om det skulle vara så, tror inte något gick sönder denna gång, dock small det till i chassiet när jag snurrade i esset och plöjde lite gräs och ojämt grus..var liite orolig att bilen skulle snubbla omkull o landa på taket ett tag, var ingen bra avåkningszon alls där..hård och ojämn..inte alls passande för framåtskridande i 90 graders vinkel mot hjulens egentliga rullriktning ![]() Smällen/Knaket jag hörde Kan vara något justerbart i hjulställen som ändrade sig med våld..tycker ratten sitter något mer snett än förut faktiskt...annars var det något som blev krokigt eller gick av..kändes inget konstigt på vägen hem iaf. Får kolla på smörjbryggan om det syns något när jag får ork ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||
Kan bara instämma! ![]() ![]() |
||||||
Skönt att man inte var ensam om att göra det ![]() Första gången för mig på bankörning men knappast sista.... Nån som fick med en bild på en silverfärgad Honda S2000 ![]() _________________ Peter Holmstedt Honda S2000 -00 BMW M3 cab -96 Audi S3 -00 Audi S4 -00 |
||||||
|
||||||
Lite data på räserbussen, Renault Espace V6 RXE -92:
Tokball banträffsbil. ![]() ![]() |
||||||
Ja det var skit skoj på ren svenska!
![]() var ute en vända på gräset jag med men bilen klarade sig som tur var ![]() det var ingen som lyckades fånga min lila lilla Bmw på bild? eller en blå G60 alternativt vit s3a? alltid kul att ha första gången på bild så att säga ![]() / Mvh Jimmy _________________ Jimmy Jurlestam Åker: 328 E36 E36 2.0 under uppbyggnad |
||||||
Jo det tror jag bestämt... ![]() |
||||||
Jo och en saffrane biturbo baccara mm.mm Det var ju knappt han fick starta, ingen som vågat att komma med en minibuss innan.. ![]() ![]() _________________ Tony Petersson Varför FWD? Jo RWD är som att sätta hästen bakom vagnen |
||||||
Erkänner mej skyldig till anklagelserna ![]() Alpine'n är så udda att jag inte vågar riskera att ev. leka gräsklippare vid sidan av banan. Fuego'n är ett pågående banbilsprojekt som det ska busas ordentligt med när den väl blir klar ![]() _________________ Dennis Håkansson Alpine V6 turbo USA nr:13av21 Alpine V6 turbo "vanlig europa modell" Alpine 310 4cyl |
||||||
Glömde titta in här på måndag kväll
![]() Får tacka LMS'arna för arrangemanget, det var första gången för mig och det funkade fint alltihop. Jag struntade i att köra sista varvet så grejerna höll trots 5000 varv (4'an o 5an är ju överväxlar så det är inte så kul att köra på dom). Nästa år skall jag inte köra på mud&snow däck ![]() och tack till Niklas förstås för att jag hamnade på bild trots att jag var långsammast (omkörd av van'en också ) ![]() _________________ Sten Dahlgren |
||||||
Är hemst nöjd med dagen måste jag säga! Var kul att jag fick med mig gt3rs:en och 911 rs:en. Dom grabbarna kör mest konbaner annars
![]() Själv pillade jag lite med hårdheten på dämparna och blev rätt nöjd med inställningen till min rx-7:a. Enda är väl att mina slitna gatdäck känns lite halt att åka med men det löser sig till nästa sässong iaf! Får väl fråga som många andra om någon sitter på några bilder på min bil ? Bra jobbat av lms med, alla i vårt gäng var mycket nöjda ![]() _________________ Douglas Richardson Mazda Rx-7 FD3S (såld) Nyinköpt Rx-7 Re amemiya Suzuki Swift GTI (brukis) |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 10097 besök totalt |