Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW-godis, Coilover, M60 med man låda, stora bromsar osv.
1490 besök totalt
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765


Trådstartare
S: BMW-godis, Coilover, M60 med man låda, stora bromsar osv.

Hej,
Jag har lite saker över i garaget som kanske kan glädja någon annan.
Följande saker är endast exempel på vad som finns, maila gärna och fråga.
-M5 e28 krängningshämmare, fram och bak. (dia 25mm resp 18mm)
-540 e34 bromsar fram och bak, 324mm skivor fram, beg skivor, ett ok framok kärvar och behöver troligen en renoveringssats. Bak är det 302x20mm skivor.
-Svart buffelskinninredning med armstöd, ingen elvärme. Oerhört gott skick.
Säljes endast ihop med de skinnklädda dörrsidorna som innehåller originalgardiner för bakre sidorutorna.
-Växellåda från samma bil, M5. Getrag 260.
-Extraktorgrenrör till M30, okänt fabrikat. (Nytt.)
-En par uppsättningar med 16" fälgar, en 5-ekrade och en uppsättning med Hartge.

om något känns intressant så är Ni mer än välkomna att kontakta mig, företrädesvis via mail, för ett bud som kommer att redovisas i denna tråden. (Öppen budgivning.)
Stort tack på förhand,
Mvh Christer
PS
Jag förbehåller mig rätten till att godkänna säljaren
DS

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
FiddeTheRocker

Här sen Mar 2007
Inlägg: 129



Pris på lådan?
Eller motor + låda utan några boxar.

_________________
Fredrik Andersson

Volvo 760 T5 -83
Bubbla -65
Citera
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765


Trådstartare
Hej, Du har PM.

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
e30_dude
Göteborg
Här sen Dec 2010
Inlägg: 6



pm:a mig ett pris på lådan och svänghjul!

_________________
Robin
Citera
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765


Trådstartare
Sålt är följande:
M5-bromsar
3,91:1 diff
540-motr och låda
Coil-overkitet.
Resterande skaer finns kvar, finns även lite saker i gömmorna.
Mvh Christer

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
Roggaman
Örnsköldsvik
Här sen Okt 2004
Inlägg: 758



Är bromskivorna bak 320mm i diam?
Får det till att dessa borde vara 300x20mm!
E34 M5 3,8 har väl 328x20mm!

_________________
Roger Näslund

Datsun 240Z -73 Blivande banbil
Datsun 280ZX -80 Sommarbil
Ford Probe GT -93 Såld
Citera
Christer Lundman
Borås
Här sen Jul 2003
Inlägg: 765


Trådstartare
Hej,
Du har rätt, tangentbordstryckarfelnisse som varit framme.
302x20mm ska det vara!
Mvh Christer

_________________
Christer Lundman
Christer@hagbergsrally.se
www.hagbergsrally.se
Björryd Gård
SE-516 96 Aplared
Sweden
+46-703-619691
+46-33-101649
Citera
SÄLJES
S: BMW-godis, Coilover, M60 med man låda, stora bromsar osv.
1490 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande