Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4605 besök totalt |
En omtypad 928! ![]() Skämt åsido... Tja, det är väl ett varumärke... Dom sysslar mycket med racing med Porschar (dock inte med 928:or vad jag vet) men dom här även gjort en del prototyper baserade på olika Porschemodeller. http://www.dp-motorsport.de/ _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||||
Är det inte en av deras mekaniker som äger 928:an ![]() ![]() ![]() Snabbt kör han iaf ![]() Ha det! ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Jorå, han jobbar där. Både Gunnars son och Bertils son jobbar där. Iaf sist jag kollade :-) _________________ ![]() |
||||||
Mattias heter han, förövrigt samma trevlige kille som vid några tillfällen skruvat med min bil.. _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
Så var det! ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Så Mattias "hängde me" från NIBo? Jag vill minnas att han skulle börja jobba för någon annan i samband med NIBo --> K3...
Jag vet inte hur & vad som lättades på hans 928 förutom inredningen. Förutom Mattias 928 så fanns det en till lite udda bil (udda = andra Porschar än 911:or...). Längs in i hörnet så stod det en 911 med en cheva 350 i sig. Enligt Bertil så skulle den gå som ett troll! Dock hade man vissa besvär med kylningen... Är det någon som sett den "in action"? _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||||
|
||||||
och Mattias är alltså inte son till varken Bertil eller Gunnar. Däremot har han tidigare jobbat på NIBo och är mycket trevlig. Han hade en period då han jobbade på motormännens testcenter innan han blev headhuntad till K3.. Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
Re: 928 GT med kompressor snart. Behöver hjälp!
Fasen va fräckt!! Här får man nog akta sig i framtiden för min plats som snabbaste frontmotor Porsche verkar hotad :-) Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Mera av samma stuk...
http://www.dp-motorsport.de/images/G Undrar hur många sådana det gjordes!? /e _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4605 besök totalt |