Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 15" MIM fälgar 4x100 med Hankang NS-II - SÅLDA
1953 besök totalt
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1933


Trådstartare
SÄLJES: 15" MIM fälgar 4x100 med Hankang NS-II - SÅLDA

Fyra fälgar från MIM med bultmönster 4x100, skodda med Hankang NS-II däck. Storlek: 195/15/50. Fälgarna är raka och fina, däcken har gott om mönster kvar. Tyvärr vet jag inte fälgarnas ET, men de sitter som en smäck på min Miata NB.

Pris: 2000kr. Svara gärna per PM.



Säljes då de få mil bilen rullar på väg lika gärna kan köras på R-däcken.
/Torkel.

_________________
/Torkel Kristensson
Westfield Aerorace R1 - Modsport 2
"Best bad idea ever!"

GMAB
Ordsmedjan
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1933


Trådstartare
Bump!

_________________
/Torkel Kristensson
Westfield Aerorace R1 - Modsport 2
"Best bad idea ever!"

GMAB
Ordsmedjan
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1933


Trådstartare
Bump upp igen! Kom och köp, stöd en fattig Miataförare.

_________________
/Torkel Kristensson
Westfield Aerorace R1 - Modsport 2
"Best bad idea ever!"

GMAB
Ordsmedjan
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1933


Trådstartare
Vi sänker till 2000kr...

_________________
/Torkel Kristensson
Westfield Aerorace R1 - Modsport 2
"Best bad idea ever!"

GMAB
Ordsmedjan
Citera
Torkel K
Byarum, Vaggeryd, Småland, Sverige
Här sen Dec 2008
Inlägg: 1933


Trådstartare
Sålt!

_________________
/Torkel Kristensson
Westfield Aerorace R1 - Modsport 2
"Best bad idea ever!"

GMAB
Ordsmedjan
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 15" MIM fälgar 4x100 med Hankang NS-II - SÅLDA
1953 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande