| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: DVD+SKÄRM till fordonet.
|
1936 besök totalt |
|
SÄLJES: DVD+SKÄRM till fordonet.
Har varit ute och rensat lite i garaget och kom över en DVD spelare med tillhörande skärm som aldrig blivit monterad. DVD spelaren är utav märke NRG stödjer DVD/VCD/SVCD/CD/MP3/CD-R/CD-RW. Skärmen är en LAVA BM71000 7" (går att koppla in en extra skärm om man nu vill ha två)+allt för att koppla in det medföljer. OBS fjärrkontroll ingår också men är inte med på bilderna, går att fixa en bild på den. Ingår gör även instruktion för montering i SAAB 9-5 om man nu är intresserad av det Grejerna har aldrig varit monterade och är endast öppnade för kontroll har legat i ett varm garage. Detta kit är för 12 volt. Inget kvitto då jag byta detta mot ett xbox. Ge mig ett bud så blir det ditt Kan skicka det men då står köparen för frakten.
MVH _________________ Andreas Lindegren |
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: DVD+SKÄRM till fordonet.
|
1936 besök totalt |
