Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BBS 17" RK 100/4, 7,3 kg/st SÅLDA!
1, 2   >>
6121 besök totalt
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
SÄLJES: BBS 17" RK 100/4, 7,3 kg/st SÅLDA!

Bra skick, suttit på en skoda pickis.
Sitter begagnade 205/40 däck på.
ET 42
Vikt enligt uppgift 7.3 kg
Pris 4500:- eller rimligt bud.
img]http://hz-foto.se/bilder/IMG_1797_1.jpg[/img]




Ev byte mot BBS LeMans replikor passande Audi 112/5

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
JonasH88
Frövi
Här sen Dec 2009
Inlägg: 194



Vad är det för ET på dem?

_________________
Jonas Holmblad

Skam den som ger sig!


BMW E30
S50B30 turbo
Mitsubishi EVO 3 x2
BMW E36 M3 3.2
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

JonasH88 skrev:
Vad är det för ET på dem?

ET42

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
bfd_henriksson
Bollebygd
Här sen Jul 2005
Inlägg: 783



Hur breda är fälgarna?

_________________
Fredrik Henriksson

http://modsport.se/
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

bfd_henriksson skrev:
Hur breda är fälgarna?

De är 7" breda

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
lofstrom
Örebro
Här sen Maj 2008
Inlägg: 631



Vad är det för diam på centrumhålet?

_________________
Stefan Löfström
BMW 320is -90
BMWSC #719
Citera
Mattias Habenicht
Kingelstad/Svalöv
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1019



Hett tips: Nämn vad dom väger, RK-modellen är en riktig flugviktare! Låga sju för dessa är jag ganska säker på.

_________________
Mattias Habenicht
HMS
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

lofstrom skrev:
Vad är det för diam på centrumhålet?

Den yttre delen där Centrumringen sitter är ca 70 mm
och innan för den är det ca 6o mm

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

Mattias Habenicht skrev:
Hett tips: Nämn vad dom väger, RK-modellen är en riktig flugviktare! Låga sju för dessa är jag ganska säker på.


Har tyvärr däck monterat nu men vet att ja reagerat på att de känns lätta.
Ska se om jag hittar några viktuppgifter.

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Ingen som behöver ett par nya "skor"?

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Enligt uppgift väger dessa 7.3 kg
17x7
ET 42

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Nu med bilder i första inlägget.

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
aelget
Tranås
Här sen Apr 2010
Inlägg: 103



3000:- bjudet!

( iaf ett bud. )

_________________
Jonas Rithell
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Re:

aelget skrev:
3000:- bjudet!

( iaf ett bud. )

Ja det är ju en början iaf, lite bättre kan du nog!
thumbs up

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Kom och köp!

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
M Scotte
Vellinge
Här sen Jan 2003
Inlägg: 450



Något mönster kvar på däcken?

_________________
Martin Scotte

-Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak.

Honda Civic
Superstage: 1.22.44
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Mellan 3-5 mm har jag för mig.
Kan skicka med 2 till beggade däck i samma dimension om det känns aktuellt.

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Snart vår!

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Upp!

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
h_z
Södermanland
Här sen Apr 2010
Inlägg: 29


Trådstartare
Någon?

_________________
Hasse Zettervall
--------------------
urquattro -81
Citera
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 3065



Re:

h_z skrev:
Någon?


Jag är sugen men jag fick reda på att jag blir av med mitt garage inom kort så jag vet inte hur mycket plats jag kommer att ha framöver. Kommer att sitta med dubbla uppsättningar 17" sommarfälgar med däck till bruksbilen under en period om jag köper dessa.

Vet mer i veckan som kommer

_________________
Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BBS 17" RK 100/4, 7,3 kg/st SÅLDA!
1, 2   >>
6121 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande