| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Erbjudande: Full-HD bullet cam med inspelningsenhet
|
18623 besök totalt |
|
Re:
såg bara detta av en slump--- kan lova att det skakar runt rätt bra i den bilen. så testet är nog rätt relevant. map kurbs osv
_________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||||
|
Re:
Har ju kört lite med alla dessa och de har lite olika fördelar. Bulletcamen gillar jag pga kvalitet på film (den är +++++), mkt bra och tydligt ljud, enklare att ställa in med display och möjlighet med direktström och extra batteri. Känns smidig att använda MEN det är en i kupé kamera. GOPro har andra fördelar och det är att man kan smäcka upp dem var som helst ute på bilen dock med lite lite sämre bild och def. väldigt dåligt ljud. Att kombinera dessa kameror är grymt trevligt _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||||||
|
Re:
jag känner att jag är usel på att få ut det du frågar efter. om du vill så kan jag bränna filmer ist med höghastighet m.m. till självkostnadspris och skicka? Hinner inte redigera och lägga ut och dels vill jag inte riktigt publicera vissa saker heller offentligt. Detta kan jag göra till fler om det är nån mer som vill ha. _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||||||
|
Det var ju det där med redigerandet och just nu sitter jag på ett riktigt slöband.
Hade vart mer utförbart att bränna en DVD med oredigerat mtrl. Annars får du vänta på säsongsstarten då kommer det komma film i överflöd är tanken _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||||||
![]() |
SÄLJES
Erbjudande: Full-HD bullet cam med inspelningsenhet
|
18623 besök totalt |