| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW e36m3cab i delar -95
|
1894 besök totalt |
|
Hej! Bilen jag säljer i delar är en bmw e36 M3 cab från -95.Som har gått ca 14.000 mil och går kanon i motor/låda. Jag köpte denna bil för att anv. motor och drivlina till ett driftingbygge. Men P.G.A husköp och div ombyggnad på verkstad så kollar jag om det finns intresse av delar från denna bil. Så jag säljer den enbart i delar till förmån av byggmatrial och verktyg. Men för det så skänker jag ej bort nåt. Denna bil är i bra skick och är en av få m3or som inte är sönderplågade. Denna bil har ägts av en 45 årig kvinna som åkt och glassat mest i den. Allt utom karossen är till salu. Då den redan är såld. Bilen är krockad h.bak. Så följande finns ej: *Bakkofångare *Bakljus *1 backsensor *1st bbs fälg Pris på exclusiva delar: *Motorpaket e36 M3 3.0 alltså motor/låda(komplett)14tusen mil 40000:- *Bakvagn komplett 20000:- *Komplett svart M-tech skinninredning 15000:- *Elcab med skadad bakruta 10000:- Andra delar får ni maila för prisuppgift. Så svarar jag så fort jag kan med tillgång och pris. Jag har ingen brådska att sälja delar så skambud läggs i papperskorgen. I nuläget finns allt kvar men är du intresserad av något från bilen så maila en lista omg till: powerbmw@live.se OBS!!! Först till kvarn!! och inga sista kompispris. Jag behöver ej några mailvänner heller. Utan seriösa köpare hör av sig till mailen. Så hör jag av mig när det blir dags med affär. MVH/Leffan _________________ Albin Petri |
||||
|
saxar hans annons från autopower på priser:
Pris på exclusiva delar: *Motorpaket e36 M3 3.0 alltså motor/låda(komplett)14tusen mil 40000:- *Bakvagn komplett 20000:- *Komplett svart M-tech skinninredning 15000:- *Elcab med skadad bakruta 10000:- Andra delar får ni maila för prisuppgift. Tror det är billigare att köpa en komplett fungerande bil _________________ R.Demir |
||||
|
Re:
eller köpa det nytt från bmw,
_________________ Ragnar Cederberg |
||||
|
Re:
...eller köpa Markus trenolla här på rejsa (då får man t o m EVo-spisen) _________________ Mattias Habenicht HMS |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1894 besök totalt |