Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4150 besök totalt |
SÄLJES: Porsche 944 -82 XXX SÅLD XXX
Tävlingsbil byggd 2008 för tävling i Porsche Sports Cup Skandinavia men passar lika bra i Roadsport och till långlopp. Endast körd en sprintrace säsong, ingen sönderkörd långloppsbil ![]() Alla delar i karossen som är demonterbara är bytta från plåt till plast. Racevikt 1100 kg inkl förare och 1/4 tank. Samtliga bussningar är uppgraderade och chassit är ändrat till justerbar "coil over" runt om. Med dom kraftigare fjädrarna och grövre krängare ligger den som ett strykjärn på banan. Motorn är lite lätt masserad med trim.kam och lite portning, ger ca 175+ Hk Bilen har vagnsbok för 2011 och var besiktad 2010 hos SBP i detta utförande (naturligtvis är buren inskriven i reg.papprena). Pris: 75.000 kr. Leverans kan ordnas med täckt trailer. Byggkostnad överstiger 130.000 kr exkl bilinköp och arb.tid ![]() Ring,maila eller Pm.a mig för mer info Tel: 070-3008676 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Flyttrea
Skall flytta min verksamhet inom kort och struntar gärna att göra plats för denna bilen i dom nya lokalerna. Kom med bud!! _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Re:
Tack själva för en mycket smidig affär. Kaffe och snus är gott ![]() Hoppas ni är nöjda. _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
Jo jag är mer än nöjd. Tog en liten Jungfru premiär i SKÅNE med bilen attttttans vad snabb den är
![]() ![]() Våren är här och vi med den. Många hälsningar från en glad skåne påg ![]() _________________ Larry Themsen |
||
Såja då har grabben varit på carspect nya
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Larry Themsen |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
4150 besök totalt |