| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 535i -86, säljes i delar. (En del godis.)
|
582 besök totalt |
|
Hej, Nu demonterar jag en 535i e28 -86 med manuell låda. (Bilen demonteras enkom p.g.a grava rostangrepp i chassiet) Bland alla delar finns bl.a dessa som delar som förtjänar att nämnas lite extra. -Motorn, en rejält påkostad pärla med nyligen renoverad topp inkl kam, fjädrar osv. Kammen är en 284 graders Scrick. SÅLD -Styrboxen innehåller ett chip med anpassad programvara. SÅLD Bilen går verkligen bra, skönt drag över hela registret. Mycket tyst och fin. -Pearlbeige sportinredning i tyg, helt enkelt i fantastiskt gott skick. SÅLD (Helt komplett med mittkonsol, dörrsidor, hatthylla med rollo o.s.v) SÅLD! -Kromade stötfångare i gott skick -Växellåda utan missljud, känns verkligt fin! (Hel sprängkåpa) SÅLD? -Bakaxel med lamelldiffbroms, 3,07:1 i utväxling. Även denna fungerar mycket bra. -Eldriven glastaklucka. Komplett med allt som krävs för byte. SÅLD! -Farthållare. Kan ju vara bra att ha ibland Ev. såld -Fin främre sandplåten. -4 dörrar, gott skick överlag. SÅLDA -Framskärmar. SÅLDA Bilen är polarissilvermetallic. om intresse finnes har jag även ett sportavgassystem från Simons som är att betrakta som nytt. Vidare finns det även en komplett uppsättning med bromsar fram (324x30 och bak (302x20) från en BMW 540 Touring. Bromsar SÅLDA Då hela bilen ska plockas ner kommer det finnas mängder med delar, i denna annonsen lyfter jag bara fram det som är lite extra. Vänligen observera att den första kontakten gärna tas via SMS eller mail/PM Detta beror på att mitt jobb förhindrar mig från att prata i telefon. Delarna skickas gärna om köparen står för frakten. Mvh Christer
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
![]() |
SÄLJES
|
582 besök totalt |