Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2051 besök totalt |
Lamborghini Murcielago R-SV on Lückendorf hill climb
http://www.youtube.com/watch?v=go6kx Vrid upp volymen! ![]() PS: Säkerhetsnivån är fascinerande ute i skogen.... ![]() Tack till Janne för filmtipset ![]() _________________ ![]() |
||||
|
||||
Det där MÅSTE vara meningen med livet!
![]() och sen att det är världens ballaste bilmärke som står för bil och skönsång gör ju inget alls ![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
Sant! och jag bygger ju en ford.... mao kan jag sitta och torrköra till det ljudet inne i bussen ![]() |
||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Lambo Murcelago i raceutförande låter underbart. Tyvärr verkar den funka sådär på 24h på LeMans men när den väl fungerar så är ljudet underbart. Att bilen sköt halvmeters eldflammor i dagsljus skadade ju inte heller.
Var riktigt mäktigt när man är på LeMans 24h och får höra denna och liknande bilar komma på maxvarv ner längs Mulsanne rakan, höra nerväxlingarna och sen hur de accerlerar upp igenom växlarna för att dåna förbi genom skogen mitt i natten. Allt detta en ljummen sommarkväll i Frankrike är oslagbart. Om man nu inte får köra själv istället... _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
|
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2051 besök totalt |