| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Köpes: Billig äldre laptop.
|
2629 besök totalt |
|
Re:
Högerklicka på "Den här datorn/dator" -> "Hantera" -> "Enhetshanteraren" -> "Välj portar (COM och LPT)" -> "Högerklicka på Komunikationsport (COM1)" -> "Egenskaper" -> "Portinställningar" -> "Avancerat" -> "Längst ner till vänster borde du nu ha en rullista att välja på vilket nr porten skall få!" Detta är för win7, men borde vara liknande för äldre win även. Detta gäller såklart när man kör com -> usb sladd! Du kommer se vad din sladd heter i enhetshanteraren! Jag gjorde på detta sett, fick det inte att funka utan, även om "skiter sprutet högaktningsfullt i".. _________________ J0 han Sahlgr 3n |
||
|
Just så har jag gjort, men för säkerhets skull gjorde jag om det, bytte port plats fram och tillbaka, win 7 burkarna fungerar fortfarande inte, men burken med XP fungerar nu helt plötsligt!
MEN! När kör igång Carsoft så kommer den halvvägs och sen ballar den ur och programmet stängs ner! (samma visa med en lånad burk också!)
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||
![]() |
SÄLJES
Köpes: Billig äldre laptop.
|
2629 besök totalt |
