| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bakvagnsstag i rostfritt mercedes W201
|
2664 besök totalt |
|
Gjorde för ett tag sen ny stag till bakvagnen (w201) då original inte är mycket att hänga i julgran för oss med lite mer effekt. Tanken är att tillverka då jag sett och hört att det finns ett intresse för detta. Alla stag (totalt 8st) kommer då att tillverkas i Rostfritt (2333 alt 4301). Justerbara med M12 höger/vänstergänga på alla stag. Allt inkl gängor tillverkas i rostfritt, ingen efterbehandling eller något sånt krafs! Vet att det diskuterats om plast i bakvagnen vid tillfälle. Har studerat det då jag tillverkade till min. Kom mer eller mindre fram till att det bryter en aning i alla stag då den fjädrar. Vet dock att endel kört med plast men vill inte vara delaktig i att nån spräcker bakvagnsbryggan eller att bakvagnen låser sig vid komprimering. Kan tillverka även enstaka stag om de också är av intresse? Hittade inga kort då dom va helt klara. Kommer betas innan leverans, Bara att tuta och köra! //Martin A _________________ Martin Andersson Daniel |
||
|
Re:
Hamnar på ungefär samma pengar som original fast då utan bussningar(ca4000kr). Själv använde jag dom som redan satt där original. Bara att pressa ur och trycka i! //Martin A _________________ Martin Andersson Daniel |
||
![]() |
SÄLJES
|
2664 besök totalt |