Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1937 besök totalt |
Ingen Ringtaxi i år.
Från "Save the Ring". Nordschleife + Sabine + M5 = History? It looks like for this combo the days are over. Lucky you, if you had the chance to experience that in the past. Another tradition forced to go!? http://bridgetogantry.com/2/index.ph _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
Pratade precis med Andreas Gülden på Nürburgring Automotive Gmbh
och det är tydligen 100% klart att BMW kommer att köra även detta år med Sabine i spetsen pga för sent uppsagt kontrakt ![]() ![]() ![]() torka tårarna nu!! ![]() /Patrik. _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
De kommer fortfarande köra, bara att Sabine inte är anställd längre. Kommer köra e90 m3 (rätt betäckning, 4d?), eftersom m5an inte görs längre.
Trodde de flesta av er kunde urskilja vilket som är fakta och "önsketänk" på internet vid detta laget, samma i de andra trådarna ![]() _________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
Nu är jag inte säker på min sak då jag bara läst på nätet så ta det som osäkert blaj
![]() Är det inte så att den nuvarande entrepenören ok Speed Marketing Company (med då bla. Sabine som förare) är "uppsagd" och skall ersättas av något som drivs i annan/egen regi? Ringtaxiföretaget som kört hitills lever kvar och kör sitt eget race men då med andra bilar (Mini & Porsche) så man kan ju även i framtiden få en tur med Sabine om jag förstått allt rätt ![]() M3 E9x som taxi blir fett iallfall ![]() Lite info finns att läsa här: http://translate.google.com/translat ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
Sabine kan man kjora med
You can have a ride as a passenger next to Sabine Schmitz in a Porsche 997 GT3 RS on the legendary Nordschleife. The six-cylinder engine of the small "meat ball" bawls loud while the Speedbee drives it fast but safe thru Flugplatz (aerodrome), thru Fuchsröhre (fox tube) and thru the Brünnchen (standpipe). This unique experience next to Sabine Schmitz won t get forgotten very soon... Please send an E-Mail to : SchmitzS@abbelen.de Reservations for 2011 are welcome ! Ten runs of the endurance championchip at the nuerburgring we're absolved every year. The race is on saturdays, training sessions where passengeres are allowed are on friday before the race. Enjoy a ride in a Porsche 997 GT3 RS with 450 hp. 24 kilometers next to a tough-minded race-driver ... A experience you'll never forget ! Costs over all : 449,-_ incl. vat _________________ Are Gunnar Hertzenberg Sagen |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1937 besök totalt |