Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Recaro Pole Position Skalstolar
4466 besök totalt
_pancho_
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 445


Trådstartare
SÄLJES: Recaro Pole Position Skalstolar

2 st svarta Recaro PP i tyg. Nyskick - endast använda ett fåtal gånger under 2010.
5000 kr/st

2 x Justerbara fästen (ej recaros..) för montering på sidorna av stolarna, 400 kr/stol.

...Har även ett egenbyggt underede som förskjuter förarstolens position så man sitter centrerat bakom ratten... till BMW E46 Coupe

Finns i Sthlm.

Mvh Tobias

hh

_________________
Hälsn. Tobias Blomberg Werme
BMW M
Citera
H-O Blom
Uppsala
Här sen Sep 2010
Inlägg: 79



Vilken modell av Pole Position är det?

Är det med ABE så att de även kan användas med 3-punktsbälten?

_________________
Hans-Olof Blom
Citera
_pancho_
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 445


Trådstartare
ABE vet jag inte, dock har jag kört med 3-punkts bälte. Kolla om bilderna eller taggen säger Dig något.

Mvh Tobias


Några fler bilder på dem:



_________________
Hälsn. Tobias Blomberg Werme
BMW M
Citera
H-O Blom
Uppsala
Här sen Sep 2010
Inlägg: 79



Det där är inte ABE-varianten utan den FIA-klassade.

_________________
Hans-Olof Blom
Citera
_pancho_
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 445


Trådstartare
Upp

_________________
Hälsn. Tobias Blomberg Werme
BMW M
Citera
_pancho_
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 445


Trådstartare
Finns kvar, 8000 kr för 2 stolar

_________________
Hälsn. Tobias Blomberg Werme
BMW M
Citera
Börjeson
Västra Götaland
Här sen Feb 2009
Inlägg: 680



Kan du inte lugna dig med upparna till månadsskiftet...

_________________
Citera
3DBlaster
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 1070



Väldigt intresserad av en av dom... kan man besiktiga bilen med denna stol monterad?

_________________
Janne Ström
Citera
Fnatte
Stockholm
Här sen Jun 2004
Inlägg: 517



Re:

3DBlaster skrev:
Väldigt intresserad av en av dom... kan man besiktiga bilen med denna stol monterad?

Tekniskt sett får du inte det, men det kan gå igenom ändå. Huvudanledningen är att man inte kommer i och ur baksätet enkelt, vilket vid olycka kan vara bra. Andra anledningen är att det inte går att säga om bilen uppfyller krocksäkerheten med andra stolar.
Men det här är bara vad som står på papper...

Sorry för det här _pancho_, vill inte förstöra din tråd utan bara svara på frågan.

_________________
l Namn: Ludvig Adlercreutz l Typ: Kolbaserad l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 l
Citera
_pancho_
Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 445


Trådstartare
Sålda nu!

De går inte igenom med dessa på en Coupe...(tried it..)
Anledningen enligt dem var att de ej går att fälla , för att baksätespassagerar skall ta sig ut vid en krock eller nått

_________________
Hälsn. Tobias Blomberg Werme
BMW M
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Recaro Pole Position Skalstolar
4466 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande