Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX
926 besök totalt
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX

Säljer nu min PLX R-500.

Detta är en avancerad liten pryl som har följande inbyggt:
* Bredbandslambda
* EGT
* Knacksensor
* Shiftlight
* 6 externa inputs för att logga 0-5 volt, varvtal osv
* Hörlursutgång för att lyssna med lurar efter spikningar
* Möjlighet att logga 90 minuter direkt i enheten

Kommer med lambdasond och USB-kabel (i övrigt inga andra sensorer eller givare)

Nypris lite drygt 6000 kr.
Pris 3000 kr.
(skickas på köparens bekostnad)

Mer info här:
http://www.importtuner.com/reviews/parts/0704_impp_plx_r_500_air_fuel_ . . . .


_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
ragge_c
Falköping
Här sen Maj 2007
Inlägg: 24



hoppas du inte tar illa upp, men har en G sensor som passar till denna, så e det nån som e sugen på den i samma veva så e det bara o höra av sig !

_________________
Ragnar Cederberg
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
Re:

ragge_c skrev:
hoppas du inte tar illa upp, men har en G sensor som passar till denna, så e det nån som e sugen på den i samma veva så e det bara o höra av sig !


Ingen fara, det är bara bra om du uppar tråden då och då

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
Fortfarande kvar.

Perfekt till "garage mappning" inför våren/sommarens aktiviteter

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX
926 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande