| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX
|
926 besök totalt |
|
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX
Säljer nu min PLX R-500. Detta är en avancerad liten pryl som har följande inbyggt: * Bredbandslambda * EGT * Knacksensor * Shiftlight * 6 externa inputs för att logga 0-5 volt, varvtal osv * Hörlursutgång för att lyssna med lurar efter spikningar * Möjlighet att logga 90 minuter direkt i enheten Kommer med lambdasond och USB-kabel (i övrigt inga andra sensorer eller givare) Nypris lite drygt 6000 kr. Pris 3000 kr. (skickas på köparens bekostnad) Mer info här: http://www.importtuner.com/reviews/p
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
|
Re:
Ingen fara, det är bara bra om du uppar tråden då och då
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: PLX R-500 XX SÅLD XX
|
926 besök totalt |

