Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!
604 besök totalt
RAXo
Sundsvall
Här sen Aug 2005
Inlägg: 48


Trådstartare
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!

Har en Traction Control från Racelogic liggande.

Samma firma som gör Performancebox och Driftbox. Den är ställbar d.v.s man kan välja hur mycket slip (hjulspinn) man tillåter. Många anser att det är en förträffligt hjälpmedel vid bankörning med effektstarka 2wd bilar. Den funkar i princip på alla motorer med tändstift och max 6cyl. Har man ABS-sensorer så kan man nog använda den signalen så slipper man montera fler hjulgivare.

http://www.racelogic.co.uk/index.php/en/other-products/traction-contro . . . .

Jag har huvudenheten (kostar runt 7000:- idag), en sats med racelogics hjulsensorer (kostar väl nästan 4000:- idag), manöverenheten med en ratt på samt dokumentation och mjukvara.

Säljer hela systemet för 4000:- (allt oanvänt i nyskick). Finns i Sundsvall, kan skickas.

SÅLD!

_________________
Oskar Rosenlund
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Racelogic Traction control. Ställbar antispinn SÅLD!
604 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande