Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Bromsok bak Porsche 996 GT3 Cup XX SÅLDA XX
1649 besök totalt
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
SÄLJES: Bromsok bak Porsche 996 GT3 Cup XX SÅLDA XX

Halvdålig finish efter många snabba hjulbyten men fullt fungerande.

CC 130 mm mellan infästningarna.

Vikt 2,5 kg/st utan klossar

Pris: 4000 kr inkl frakt inom sverige



_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
G3kko
Malmö
Här sen Nov 2008
Inlägg: 197



hur höga är beläggen ? hur mycket svepyta behöver man på skivan?

_________________
Sebastian Sjöstrand
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
Re:

G3kko skrev:
hur höga är beläggen ? hur mycket svepyta behöver man på skivan?


Fråga ett kan jag svara på i helgen men fråga två blir värre, vad menar du med "svepyta"?

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
Lars Gustafsson
Kumla
Här sen Maj 2007
Inlägg: 723


Trådstartare
Re:

G3kko skrev:
hur höga är beläggen ? hur mycket svepyta behöver man på skivan?


Mått på belägg: B- ca 115 mm H-ca 60 mm T-19 mm.

Skivorna som sitter original är D-330 mm T-29 mm.

Mvh Lars G

_________________
MVH Lars Gustafsson.
PCS Racing & GT3 Cup Challenge

En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter.
Citera
G3kko
Malmö
Här sen Nov 2008
Inlägg: 197



ja själva slitytan på skivan är svepytan.. synd 60 mm är för stort för mig.. lycka till

_________________
Sebastian Sjöstrand
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Bromsok bak Porsche 996 GT3 Cup XX SÅLDA XX
1649 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande