Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
6333 besök totalt |
SÄLJES: audi s2 coupe (bild och billigare)
siver/gråmet org utv org inv chip 3" ljuddämpare utan taklucka org vitlackade fälgar en s2 som ser ut som en s2 gör sej bäst, dvs org utan taklucka och styling. kan säljas obes eller nybes 50000kr som den står nu. ska fixa bilder. _________________ emil andreasson |
||||
|
||||
Re:
Precis lika mycket som flera andra "standard"-bilar här bland annonserna är detta en prestandamodell i grunden. Jag tänker exempelvis på diverse M-bilar, Honda type-r osv som florerar här. Alla liknande bilar är ju byggda för att köras aktivt och passar således här i mitt tycke. De kommer ju redan orginal med en prestanda som vida överstiger en bil av samma modell i grundutförande. ![]() ps. Jag kör ju själv en Audi S2:a och tar därför självfallet tillfället i akt att försvara "min" modell. ![]() _________________ Simon Almesjö |
||||
Re:
okej då har jag missuppfattat denna delen bara, tack för förtydligandet. Trodde att det endast var "racemodifierade" bilar som såldes här. _________________ Roope Heikkilä |
||||
Re:
Saxat från reglerna för denna forumdel - - om du har en banpreppad gatbil som du använder som bruks så är den självklart okej att annonsera. - Även opreppade original men tydligt banvänliga bilar (Civic Type R, Clio RenaultSport, Opel Speedster, M3 osv osv) platsar. Nu ska jag sluta leka besserwisser här och önska Emil lycka till med försäljningen! ![]() _________________ Simon Almesjö |
||||
Intresserad av att byta mot en Volvo s40 2,0t-99 med autotech steg 4?
http://www.garaget.org/?car=102685 mvh Mathias _________________ Mathias Danesten |
||||
bilen är besiktigad i januari.
grova bilstein fram nya ABT hårda fjädrar(ej monterade bak) powerflex bussningar fram chip 3" dämpare vitlackerade org fälgar alt de 17" tsw evo-r med nya däck som sitter på nu avställd sprucken frot ful huv behöver byta byssning bak(tänkte montera fjädrarna bak då oxå) bra bil, ingen rosta alls under och bara något litet lacksläpp utanpå bra utan taklucka om man vill bygga racer:) säljer den nu för 50000kr med 17" hjulen ![]() _________________ emil andreasson |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
6333 besök totalt |