Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: E30 med 535i drivlina
1877 besök totalt
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
SÄLJES: E30 med 535i drivlina

Bra E30 objekt med M30B35 samt tillhörande drivlina










Bil:
BMW 325i Coupe
Delfingrå. Vettigt skick, den rost som funnits har lagats på ett bra vis. Tömd på inredning, kablage, ja rubb och stubb helt enkelt. Kardan och bakaxel sitter kvar samt hjulupphängning, rullande dvs. Det mesta finns till bilen!









Drivlina:
Motor M30B35, låda, kardan, bakaxel m.m kommer från en 535i 89a som gått 26000mil. Jag körde väl ca 10mil med den innan den revs i tu, mest för att fastställa att allt fungerade. Till motorn följer naturligtvis kabelstam, boxar m.m.

Pris: 8000:- för allt....

//Philip
0706-116828

_________________
Philip George
Citera
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4960



Storlek på avgashus och lite mått på kompressordelen skulle inte skada

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
Re:

Cammo skrev:
Storlek på avgashus och lite mått på kompressordelen skulle inte skada


God tanke! Ska se om jag kan få någon att kolla/mäta aggregatet, jag bor ju uppe i GBG och grejerna är ju i skåne... Några speciella mått du tänker på?

_________________
Philip George
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
Nu finns det bilder på grejerna, så det går bra att skicka sin mailadress så löser det sig.

_________________
Philip George
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
Följande prylar är sålda:

-Holset HX52, helt nytt och oanvänt, inte ens provmonterat
-2st Tial 38mm WG
-6st 998cc spridare
-2st Walbro 255 pumpar

De som är sugna på kopplingen kan lägga bud. Pris på Bil plus drivlina 12000:-

_________________
Philip George
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
E30 med 535 drivlina

Ingen som är sugen på bil och drivlina?
Helgpris 9500: pok!!

_________________
Philip George
Citera
Lupos3l
Göteborg
Här sen Apr 2006
Inlägg: 327


Trådstartare
Prissänkning

Kom igen nu gott folk, ingen som är sugen på ett vettigt objekt?

Pris: 8000:-

_________________
Philip George
Citera
SÄLJES
SÄLJES: E30 med 535i drivlina
1877 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande