| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Tipps på notcher mm.
|
6495 besök totalt |
|
Re:
Hur funkar diamant i stål (jag har aldrig testat själv)
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Tänkte investera i en notchmaster men när frakten skulle gå på $200 tappade jag lusten en aning. Notchern kostar $250. Så det skulle bli rätt dyrt ink. eventuell tull, moms mm. |
||||||||
|
Re:
Skitdåligt. Provade att köra diamantklingor för Dremel i plåt när jag hade slut på vanliga kapskivor. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||||||
|
Jag har en hemma gjord notch för montering av vanliga hålsågar fungerar mkt bra.
Pm.a om det är intressant så kan vi diskutera/skicka bilder osv.. _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||||||
|
Re:
Någon som testat denna? Ser ut som en ren kopia på JD2's notchmaster som ska vara riktigt bra kvalité. Båda har riktiga nållager i axeln. Woodward
Notchmaster
Helst av allt skulle jag vilja få tag på denna till en vettig peng. JD2 TN-100 https://www.jd2.com/p-62-tn-100.aspx |
||||||||
|
Re:
Köpte ovanstående direkt från JD2 och betalade 2650kr inklusive tull, frakt och moms. Hela verktyget andas kvalité och gör fina notchar. Så jag är nöjd Bilder finns i min projekttråd |
||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Tipps på notcher mm.
|
6495 besök totalt |