| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86
|
1395 besök totalt |
|
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86
Opel Rekord (E2), 2.2i GL -86 - 16900mil - manuell låda Har kört med bilen under hela vintern, skicket är ok, det finns lite småsaker att fixa, det behövs nya brombelägg fram, stötdämparna är rätt trötta fram, givaren till soppamätarn glappar den med
EDIT: har fixat följande; - bytt till en Bosch generator (funkar kalas) - bytt spolarmunstycket - skarvat avgassystemet - monterat sommarhjulen (JP 15tummare) Bilen är påställd och skattad, nästa besikning nu i Maj. Bilen är SÅLD mvh Peter |
||
|
|
||
|
Re:
Hej Niklas, bilen finns i Eskilstuna. mvh Peter |
||
|
Re:
Hej, jag skulle tro det går alldeles utmärkt att köra ner den till Skåne. Du kan kika på bilen antingen på lördag eller på söndag, vilketsom går bra för mig.. du kan väl PM'a mig ifall det blir aktuellt. mvh Peter |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD: Opel Rekord 2.2i GL -86
|
1395 besök totalt |

