| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Lufttryckskompressor ABAC B3800-B. SÅLD.
|
7 besök senaste veckan (2984 totalt) |
|
Har en tryckluftskompressor att sälja. Den är inköpt 2006 från Jula, men har bara blivit ståendes så den är således aldrig uppstartad. Lite fakta om kompressor: Kompressor B3800-B, 50 liter Transportabel . Lämpad för kontinuerlig drift av de flesta typer av tryckluftverktyg . 2-cylindrig, remdriven kolvkompressor . Kullagrad . Stålfodrad lättmetallcylinder . Helautomatisk drift med motorskydd, tryckströmbrytare och manometer . Reduceringsventil med manometer för att lätt ställa in rätt tryck . Snabbkopplingar passande typ "Cejn" m . fl . , 3 luftuttag . Med elkabel . Godkänd tank . Max arbetstryck 10 bar . Välbalanserad, tyst gång och effektiv kylning . Genomlupen cyl . volym(l/min): 476 . Fri avg luftmängd vid 6 bar (l/min) 310 . Max arbetstryck(bar) 9 . Motor(hk) 4 . Luftbehållare(liter) 50 . Vikt(kg) 50 . DimensionLxBxH(cm) 86x38x69 Spänning: 400V, 3 fas Pris: 3000:- Bilder kan givetvis mailas om så önskas. Kompressorn finns i Göteborg och hämtas på plats. Kontakt: PM , Gustav.B_1987@hotmail.com , 0704690520 _________________ Gustav Bernestål |
|
jorå.. har du nån länk om modellen!?
Dra iväg nån bild tobias_svenrot@hotmail.com _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
![]() |
SÄLJES
|
7 besök senaste veckan (2984 totalt) |