| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Delar från nerlagt projekt
|
906 besök totalt |
|
Hej säljer av lite delar mycke av delarna är nya och har bara provmonterats andra är extremt lite använda turbonetics turbo god för ca 600hk semi kullagrad storlek på kompressor 59mm och turbinen 58.5mm detta enligt uppgifter från gik turboteknik där den är köpt extremt lite använd ny pris 16000kr .. pris 5500kr kan skicka bilder vid intresse . forge ic 100mm tjock 3" anslutningar kommer mer mått på den sen ny pris hos tg 13,000kr kvitto finns pris 5000kr aeromotive A-1000 bränslepump ny pris 3000kr spal fläkt tryckande osäker på mått återkommer pris 500kr msd tändspolar med inbyggda tändsteg ink kontakter pris 3200kr ppf 60mm wg pris 3000kr border sp1 kolfiberstolar ink skenor pris 3500kr div msd tändhattar osv pris 400kr div samko slang pris 400kr r cometics topplockspackning med lösa ringar pris 1500kr liten forge dump pris 500kr zeitronix kit saknar lambda o egt givare pris 2700kr . läs mer här http://www.japtuning.se/catalog/prod vevstakar från tg motor (ej tg racing) kommer inte ihåg all info om dom så återkommer med de senare . kolvar från ross ink ringar kolvbult osäker även där på måtten så återkommer med de . ny högtrycks oljepump pris bud tg insug sparsamt använt 3" spjällhus säljes helst komplett med fuelrail spridare osv sitter ny fuelrail med nya 1000cc spridare dubbla an8 ingångar och an6 till returen hör av er för mer info. ny vattenpump pris bud kent cams ställbara kamdrev 2st pris 1500kr justerbara bärarmar ink krängar stag har suttit på min 4x4 sierra pris 4000kr 2 st svänghjul pris bud 200 block med frästa spår till cooper ringar pris bud bränsle filter an10 ingångar osäker på vad de är för micron kollar upp om intresse finns . pris 500kr de mesta är till cosworth mycke av sakerna passar dock till vilken bil som . har även en motor som står komplett ihop med vissa av delarna här ovanför tex insug turbo osv finns de intresse av den så fixar vi ihop ett pris för den komplett eller i lösa delar dock delar jag inte på block o topp . lägger upp en del bilder men finns fler bilder på allt och lättast är o ringa eller maila för mer info svara gärna inte i tråden då jag lätt glömer bort o kolla den bilder kommer senare annars är de bara o hojta till så skickar jag Mvh Tobias 0708-907019 sveaolle@hotmail.com OBS !! ta gärna frågorna via min mail då ser jag dom direkt o kan hålla reda på vem jag svarat osv nu kommer där frågor på alla håll o kanter så har jag missat skicka bilder eller liknande till någon så bara på mig igen _________________ Tobias andersson |
![]() |
SÄLJES
|
906 besök totalt |