Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Projekt Mustang 68 restomod gat/banbil alt modsport etc
1430 besök totalt
mioh02
Malmö
Här sen Maj 2005

Trådstartare

Är tyvärr tvungen att sälja mitt projekt pga personliga skäl. Många, många hundra timmar är nedlagda och bilen är till 95% klar för ihopsättning. Lite smide återstår. Långt över 200.000kr nerplöjt inkl delar. Slutat räkna för länge sedan..

Rostfri förutom ett ställe mitt på bakluckan som är resultatet av att luckan stod ute ngr år med spricka i lacken.

Ett fåtal delar fattas för att bilen skall vara helt komplett. Bla huv, stolar, fjädrar, stötdämpare bak, stötskydd instrumentbräda o lite småsaker.

Målet med bygget har varit att skapa en bil i Trans-Am anda från "60-tal" med grym prestanda, väghållning och restomod-look för både bana och gata. Massor är omgjort.

Motor konfigurationen med delarna som medföljer bör ge minst 600-700 friska pållar. Många av delarna är för NASCAR el farmarserierna.

Bilen har stått i garage sista ca 10 åren. Alldeles för många unika delar både nya och begagnade samt massor gjort med chassi etc för att lista här.

Ev säljes chassit för sig.

Gå in på hemsida www.123minsida.se/mustang68 för att se allt som är gjort, medföljande delar etc. Bilen finns i Malmö.

Pris: Ge mig ett realistiskt bud på alltihop eller bara på chassit

om intressant maila: mikael.massalsky@teliasonera.com

1430 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande