Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Nya AN-Kopplingar
3464 besök totalt
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
SÄLJES: Nya AN-Kopplingar

Har några AN-kopplingar över pga felköp och tankefel av mig =)
1,2,3,4,5 är eloxerad 6061 aluminium.
6,7,8 är av hydraultyp och är i rostfritt.
9 är en koppling till NUKE fuelrail som jag testat polera.

1 AN8 vridbar 360°, Hona med rak slangkoppling (HBR Fuel Systems)
2 AN8 vridbar 360°, Hona med rak slangkoppling (HBR Fuel Systems)
3 AN8 vridbar 360°, Hona med rak slangkoppling (HBR Fue Systems)
4 AN8 vridbar 360°, Hona med 90g slangkoppling (HBR Fuel Systems)
-->5 AN4 vridbar 360°, Hona med 45g slangkoppling (H2M Racing) SÅLD
6 AN8 Hane med vridbar AN10 (JIC)
7 AN10 o-ring med AN10 konad (JIC)
8 AN10 o-ring Hane men vridbar AN10 (JIC)
9 AN8 o-ring med AN8 konad från fuelrail (NUKE)

Fler saker har blivit över:
AN4 slangkoppling också
AN4-1/8NPT (NPS)
Har en AN4/M12x1.25 också.. helt ny även den.
och typ 10 andra AN (JIC) i stål i olika storlekar och modeller.


Allt är oanvänt, kanske bara testat att gänga på men inte dragna eller suttit slang på.

Bud är det som gäller men säljesannonser måste ha ett pris ju,
därför sätter jag
500kr eller BUD på enstaka kopplingar + frakt som vi kommer överens om


_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

Priset är ju diskuterbart som jag hoppas att ni vet =)

_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

AN4 45Graders är såld.
men hittade en rak AN4 som också är till salu, dragen en gång.

_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

Fler saker har blivit över:
AN4 slangkoppling också
AN4-1/8NPT (NPS)
Har en AN4/M12x1.25 också.. helt ny även den.
och typ 10 andra AN (JIC) i stål i olika storlekar och modeller.

_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

Flera som är intresserade men hör bara av sig en gång.. lite störande

_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

Jag thumbs up thumbs up lite nu till påsk

_________________
Robin Östling
Citera
RaceRobin
Orsa
Här sen Sep 2010
Inlägg: 50


Trådstartare
...

Någon som ska ha något tills sommarn annars så behåller jag väl dom som reserv då =P

_________________
Robin Östling
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Nya AN-Kopplingar
3464 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande