| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda s-2000 komplett drivlina
|
1749 besök totalt |
|
SÄLJES: Honda s-2000 komplett drivlina
Intressekoll allt finns från instrument kablar boxar motor låda bakaxel ja allt utom karros. Har för mig att detta rullat 4000mil. Var tänkt för långlopp men projektet har strandat. Om detta ska säljas säljs allt inte separat. Ge mig ett bud mvh Danne _________________ Daniel Grape |
||
|
Jag kan vara intresserad men det beror på lite olika saker men hur som så kan vi börja med ett bud på 20.000:- för att komma någon vart.....
Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
|
Re: SÄLJES: Honda s-2000 komplett drivlina
Har inte tittat igenom pallarna med grejjer till denna på ett tag men vi kan börja med det jag vet finns! Motor,boxar,kablar,instrument,vxllåda,kardan,bakaxel med komplett bakvagn alltså hela hjulupphängning med allt bromsar ja allt tillomed ram för detta,styrsnäcka,länkarmar fram, bromsar fram eventuelt kommer inte i håg riktigt,avgassystem,div insugskrökar o rör,sterio:- Man kan säga att allt förutom just karros finns & då menar jag allt! När detta vart aktuelt för vårandel så pratade jag med Nille på Ultramotors om han visste någon som skulle sälja en bra motor för vårat endamål. Vi fick då tips om att en i deras bekantskap importerade div bilar o delar från USA. Okch just denna bil har varit krockad legat på sidan i ett dike så karrosen var inte värd att rädda. Därav att allt finns förutom karossen dock är ju av förklarliga själ en del grejjer i lite krokigt skick men det är mest stötdämpare till framvagn & sånt. I övrigt så är allt i riktigt fint skick. Självklart har allt förvarats inomhus i värmen. Kommer tyvär inte ihåg års mod men någon s2000 guru kanske vet hur man läser ut detta på motor nr: Själv gav jag 43000 för detta men det var ju ett par år sedan.......så 20000 är nog i underkant vad jag kan acceptera Det är bara att fråga om det är nått som är oklart mvh Danne _________________ Daniel Grape |
||
|
Usa är annan motorspec som ur tävlingssynpunkt inte gör den lika intressant för mig är väl på 2,2 liter men inte mer effekt än 2,0 eurospec tror jag om jag inte minns fel...
Legat på sidan.... Statusen på lagrena och allt i motorn då??? det lär ju inte ha rasat redan men nötning kan ju ha börjat så lagerras kan ju komma som ett brev på posten.. Utan oljetryck går det ner sig fort... Jag vet att 20 var ett lågt bud men det var någonstans att börja som sagt.... Men legat på sidan då får det fan vara billigt Annars backar jag ur.... Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||
|
Re:
måste man ta isär motorn för att byta tex lager den är ju inte ny men men Bille på ultra skulle inte rekommendera något som bara är skit! _________________ Daniel Grape |
||
|
Re:
måste man ta isär motorn för att byta tex lager den är ju inte ny men men Bille på ultra skulle inte rekommendera något som bara är skit! _________________ Daniel Grape |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Honda s-2000 komplett drivlina
|
1749 besök totalt |

