| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: IPAD 2 64GB Wifi 3G svensksåld
|
721 besök totalt |
|
SÄLJES: IPAD 2 64GB Wifi 3G svensksåld
Impuls köpte en Ipad2 när den släpptes här i sverige men efter att ha använt den i 20 minuter på sin höjd så har den bara legat. As grym pryl men inget för mig, men nu har ja iaf provat
Är säkert någon annan som skulle vilja ha en fet platta o leka/jobba med..Det är alltså den största/bästa modellen med både wifi och 3g och är olåst,svensksåld etc etc. Absolut inga fel eller skador på den heller. Kan skickas men då är det förskott in på mitt konto som gäller annars hämtas den här i Kristianstad. Börjar väl på 8000kr med tanke på dess tillgänglighet (finns ju inte o köpa nånstanns i sverige nu).. Eller ge mig ett bud/ inbytes förslag. Något till e36 coupe, m50 turbo eller liknande. Ett stabilt sprut vore inte dumt typ vipec,autronic sm4, (vems eller ms med m50 pnp kontakt kan gå bra) kan givetvis ge pengar imellan om det är nån pryl jag är intresserad av. Annars är det väl smidda kolvar, hprofil stakar (135mm), race ventiler o fjädrar etc etc. Ring,smsa,pma eller kladda här i annonsen _________________ Peter Barrdahl |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: IPAD 2 64GB Wifi 3G svensksåld
|
721 besök totalt |

