| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks 18"
|
1445 besök totalt |
|
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks
Har så smått börja städa ur det överfyllda garaget... Hittade en ny aldrig monterad Recarostol märkt FIA 1999 (lämplig för trackdays, osäker på kommande regler för SBF-bes) Dito sidofästen och skenor (oöppnat i kartong) Nytt Sabelt 3" 4-punktbälte i kartong FIA godkänt 2011 ut. om SBF fattar vettgit beslut den 8:e gäller det nationellt även efter 2011... (bältet går att expandera till 6-punkt) 2 st Nya Dunlop Racing slicks 280/690R/18" Porsche Super Cup bilder finns på: http://www.retrospectivemotorsport.s Kom med ett seriöst bud! edit: lade till två slicks _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
Stolen är en Recaro SPG med FIA märkning 8855-1999 (kan ev vara ok enl SBF reglement fortfarande, men är som sagt osäker)
Jag är 1,87 lång och satt bra i denna stol, när jag provade ut körställningen i det avstannade bygget jag tänkt ha stolen till. Daterade upp mig på nypriset : Nypris Stol 9130:-, så ett bud i närheten av 50% av nypriset känns väl inte allt för grisigt med tanke på att stolen är helt oanvänd?
Recaro konsol för sidomontage FIA godkända: Nypris 1490:- Recaro Glidskenor. lågbyggda, Nypris 1080:- Dessa är som sagt oöppnande i originalförpackning! Köpte dessa för att jag tröttnade på lågprisfabrikanten, som blir glappa och rangligsa på race säsong eller två... Hoppas dessa iaf är värda lite mer än halva nypriset
Är på resande fot idag så resten svarar jag på i kväll. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
|
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: NY Recorstol + NYTT Sabelt 3" 4-p + NYA Slicks 18"
|
1445 besök totalt |

