|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

07 Apr 2011 09:39
Senast ändrad av Suddarn, 03 Maj 2011 16:02, ändrad totalt 1 gång
Nya r-däck Kumho V70A 205/50-15 SÅLDA
En uppsättning, gummiblandning K6A. Finns i gbg, kan skickas. 4500:- Ring 0705 116593
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

11 Apr 2011 08:01
ok då ! 1000:- styck för nya R-däck i april i breddstorleken 205-15 måste väl funka. Alltså, nya sulor runt om för fyra lök. Ring 0705 116593 Bussgods tar 400:- för frakten om du bor på fel ställe...
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663

14 Apr 2011 13:44
Re: Nya r-däck Kumho V70A 205/50-15
| Suddarn skrev: | | En uppsättning, gummiblandning K6A. Finns i gbg, kan skickas. 4500:- Ring 0705 116593 |
Är det gummiblandning K60A du menar? Hur gamla är däcken på ett ungefär?
_________________ Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

14 Apr 2011 23:55
K60 var det kanske, ja. Medium om jag förstått det rätt. Vet ej ålder, har dock förvarats i påsar i källaren (svalt, mörkt)
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
markisen
Båstad
Här sen Jan 2011
Inlägg: 385

17 Apr 2011 07:08
2000 bjudet
Bjuder 2000 om vi kan ses i GBG tisdag ngn gång vid 2-3.. ?? Köper nya Toyo för en tusing styck...
_________________ Peter Norrman
BMW Cup - samordnare
Volvo FL7 racebuss
Bmw E46 323 cab
E36 coupe BMW Cup #66 2,8 TUB
E30 BMW Cup #27 Såld
E30 sedan #99 Betty Blue 2,8TUB
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

17 Apr 2011 10:16
Re: 2000 bjudet
| markisen skrev: | | Bjuder 2000 om vi kan ses i GBG tisdag ngn gång vid 2-3.. ?? Köper nya Toyo för en tusing styck... |
glöm det.. köp Toyo vetja
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

23 Apr 2011 09:39
öpp
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

30 Apr 2011 14:56
Nya R-däck någon ?
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Ratzzer
Mariestad
Här sen Mar 2011
Inlägg: 20

01 Maj 2011 15:21
Re:
Jag Kan köpa dom om du bjuder på frakten;)
_________________ Stefan Linder
Bmw 325i -92
|
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907
Moderator

01 Maj 2011 18:09
Åldern står som en fyrsiffrig kod på sidan av däcket T.ex 4507 = V45 År 07
_________________ Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar
Anders Bisting
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

01 Maj 2011 18:17
Re:
| Ratzzer skrev: | | Jag Kan köpa dom om du bjuder på frakten;) |
Du kan få dom fritt mölndal
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Ratzzer
Mariestad
Här sen Mar 2011
Inlägg: 20

02 Maj 2011 04:24
Re:
Ursäkta mej men VA? =)
_________________ Stefan Linder
Bmw 325i -92
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

02 Maj 2011 07:49
Med andra ord, frakt ingår EJ. Verkar dock sålda som det ser ut..
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
Ratzzer
Mariestad
Här sen Mar 2011
Inlägg: 20

02 Maj 2011 16:20
Re:
Ah. Ok. Men om du inte får sålt dom kan du skicka ett pm.
_________________ Stefan Linder
Bmw 325i -92
|
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751
Trådstartare

03 Maj 2011 16:02
sålda
_________________ Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
|
|