| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Renault clio 1.8 16v kaross/delar
|
806 besök totalt |
|
Ska nu göra mig av med en kaross med allt utom motor då projektet avstannade och motorn såldes i vintras. Karossen lackerades om -08 och har alltid stått inne sedan dess = rostfri och karossen är ren skrapad ifrån asfalts matta samt, fram och bakvagn är pulverlackat. Chassi: *Bakflyttat batteri *K-tec/Gaz Coilovers *K-tec kolfiber fjäderbens stag *Powerflex bussningar *Gr:N länkarmar *Gr:N krängningshämmar stag Fälgar, däck och bromsar *Goodridge Stålomspunna slangar *Ate Blue bromsolja Exteriör / Styling *one block angel eyes (Svarta) *Front med inplastad broms kylning *Sport performance backspeglar med sidomarkeringar *List på bagage lucka utbytt till en emblemlös samt att den är i samma färg som bakljusen *Ned lackad lister/handtag Bortaget/igenlagt: *Sidomarkeringar *Antenn *Lyktspolning *Vinrutetorkare bak Detta är vad som sitter på bilen nu och har rullat några hundra mil max, några delar är helt ny. Har en hel del extra delar så som: *Clio cup fjäderben *F7P 722 topp komp med kammar *F7P 722 block ny honat *Diverse hjulupphängningar med nya powerflex bussningar mm. *K-tec 2.5" rostfritt sidepipe system *original plast framskärmar *OMP ljusbox Listan kan göras oändlig! För allt detta vill jag ha 15.000:- delarna som inte sitter på karossen säljer jag även löst, men karossen vill jag ha 15.000:- för och delarna på listan under medföljer isf som en bonus till köparen av karossen. Perfekt för rally eller långlopps bygge. INGA BYTEN! Då bilen står för vinter förvaring krävs en viss framförhållning för att kunna visas alt säljas. Bilen säljs på 14" alu fälgar. Att seriösa ringer ser jag naturligtvis som en självklarhet då jag har massor att berätta som inte står i annonsen. //Jesse 0730727277 _________________ Jens Westerlund Renault Clio 1.8 16V -92 Renault Clio 1.8 16V -91 |
![]() |
SÄLJES
|
806 besök totalt |