| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Bärbar Dator HP 6710B **SÅLD**
|
1617 besök totalt |
|
Har en Bärbar dator över som jag tänkte avyttra. HP 6710B, en beprövad modell som lirar på bra. Gediget chassiet och vettiga komponenter. Skärmen är högupplöst med sina 1680x1050 skärm på 15.4" Inte min dator men EXAKT likadan inklusive bakgrunden
Inte Core 2 Duo 2.0ghz 2gb minne 100gb hdd Wlan ABG Lan 10/100/1000 DVDRW Kortläsare Fingerprintinloggning Bluetooth Intel 965 grafik Windows XP PRo Svensk OEM version (skarp licens). 4x USB 1x VGA 1x Firewire (IEE1394) 1x Modem 1x Nätverk 1x S-video Möjlighet till att sätta docka, extra batteri, internt 3gmodem, N-nic osv.. Maskinen är nyinstallerad idag och precis i samma skick som från fabrik utöver att jag avinstallerat den testversion av Norton Internet Security till förmån för ett modernare och trevligare virusskydd. Microsoft office 2007 är installerat MEN måste aktiveras med en nyckel (med andra ord en utvärderingsverson) Maskinen är helt och fräsch och ser inte speciellt sliten ut, några små repor på ovansidan men absolut inte något vrak! Vikt Knappt 2.6kg med 6cells batteri (som i denna) Maskinen är tillputsad och fräsch och alla applikationer inklusive operativ går det att via installerad programvara från HP göra en säkerhetskopia på för att vid problem eller crasch enkelt kunna återställa datorn till ursprungligt skick. Mer info direkt från tillverkaren hittar ni här: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport 1500:- låter det rimligt? frakt tillkommer dock. Kan släpas med till Mantorp om 4v om så önskas. Frågor eller annat tas här eller via PM som ni själv önskar.
|
1617 besök totalt |