| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Holset TURBO
|
625 besök totalt |
|
SÄLJES: Holset TURBO
Hej har en holset turbo av model större vet inte riktigt vilken model de är men in och ut på kompresorn är 3" och avgas ut är med 3" Tänkte mig 2000kr för denna Bilder kan mailas Den finns utanför västerås i virsbo Maila till sid_linus@hotmail.com eller skriv pm MVH Sid _________________ sid härjerud |
|
Hej!
Nu brukar inte rejsa-folket tillhöra den kategorin som köper stor lastbils turbos.. Men om du ändå vill få någon chans till respons så måste du mäta lite på den. Kopressorhjulets diameter och turbinhjulets diameter. Alltså det du ser av dem när du tittar på turbon. Intern wastegate, enkelt eller dubbelinlopp på avgashuset samt A/R förhållande eller #?? på avgashuset. Det värdet/numret står gjutet i avgashusets inlopp. Lycka till med försäljningen
PS. 1 bild säger mer än 1000 ord.. DS. _________________ /Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537 |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Holset TURBO
|
625 besök totalt |
