Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: 4-kolvs brembobromsar 900NG/9-3. *SÅLDA*
1098 besök totalt
MagnusN
Oxelösund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 722


Trådstartare
SÄLJES: 4-kolvs brembobromsar 900NG/9-3. *SÅLDA*

Bromskit till 900NG(97-98)/9-3. Passar även 900NG 94-96 om man svarvar ner ytterdiametern på naven eller monterar nav från en nyare 900/9-3.

Det som ingår:
4-kolvs brembo-ok, nylackerade.
Adaptrar+fästskruvar.
Stålomspunna bromsslangar.
302mm slitsade bromsskivor.
302mm bromsskivor.
Brembo originalbelägg, knappt använda. c:a 9mm kvar.
Carbotech XP10 belägg, 6,5mm kvar. (nypris 2400kr!)
Ferodo DS2500 belägg, 4-5mm kvar.

Vid snabb affär kan 1L ATE Super blue racing bromsvätska ingå också.

Pris: 6000kr

/Magnus
070-7300683


(En adaptrer ligger kvar på jobbet och saknas på bilden)

_________________
Magnus Nyholm
#30 TRK Racing, MSLS
S7R Super Seven
Citera
Mr Newton

Här sen Okt 2003
Inlägg: 378



är det seat cupra ok?

_________________
J1mmy @rv1dsson
Citera
MagnusN
Oxelösund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 722


Trådstartare
Re:

Mr Newton skrev:
är det seat cupra ok?


Ja, det stämmer bra.

_________________
Magnus Nyholm
#30 TRK Racing, MSLS
S7R Super Seven
Citera
Mr Newton

Här sen Okt 2003
Inlägg: 378



Du kan inte tänka dig att sälja endast oken löst?

_________________
J1mmy @rv1dsson
Citera
MagnusN
Oxelösund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 722


Trådstartare
Säljer gärna hela kitet ihop, då slangar och adaptrar blir ganska värdelösa utan oken.
Men lägg ett bud så får jag fundera på det.

_________________
Magnus Nyholm
#30 TRK Racing, MSLS
S7R Super Seven
Citera
SÄLJES
SÄLJES: 4-kolvs brembobromsar 900NG/9-3. *SÅLDA*
1098 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande