Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
767 besök totalt |
Detta är den första av 2 planerade filmer från Görla isen. Bättre sent än aldrig som man säger, hoppas att den andra går lite snabbare innan det blivit sommar
![]() Har lagt mycket tid och energi på den här så uppskattar all feedback, bra som dålig! Filmen hittas här: http://www.youtube.com/watch?v=xPXRt Är ni intresserade av ett samarbete och vill ha filmer på era bilar/hojjar så skicka PM. Enjoy! ![]() _________________ Jesper Henriksson |
||
Jag gillart!
Kul med folk som lägger ner lite energi på sina filmer och produktioner. Dock är det en hårfin gräns mellan bra/rolig produktion och överproducerat. //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||
Kul att du gillar den iaf. Ja, joo det blir lätt för mycket redigering när man sitter med projektet i typ 2 månader och pillar dagligen nästan, effekter är kul att pyssla med men inte lika kul att se på när dem håller rätt låg kvalité t ex. Är det något mer du tänker på när du pikar lite att den går på gränsen till överproducerat? Bra med konstruktiv kritik man kan ta med sig ![]() _________________ Jesper Henriksson |
||
Äsch, lyssna inte för mycket på mig, kör på bara. Finns ju helt klart potential, det syns ju!
![]() Men jag gillar 'halv-sepia' läget skarpt, och 'landskapsbilderna' bla. vassen i början tyckte jag var riktigt snyggt. Brinnande-text är jag kanske inte lika imponerad av. //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||
Som sagt all feedback är bra feedback! Tar inte illa upp, snarare tvärtom för det är ju omöjligt att veta vad folk uppskattar om man inte får höra det. Kan hålla med dig där, inte mycket klass på texten men det är iom. att jag håller på att lära mig nytt program, vilket jag tycker är underhållande och när man kan skiten kan man göra imponerande special effekter men också vettiga saker som bildstabilisering och t ex. byta himmel. _________________ Jesper Henriksson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
767 besök totalt |