Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (6445 totalt) |
Med tanke på säsongens stundande racingpremiär tänkte jag det kunde passa med lite "visuell inspiration".
Därför samlade jag ihop några av mina favoritbilder från gångna SLC-säsonger som jag ville dela med mig av. De flesta har ni nog sett innan men det finns även några stycken från fjolårsfinalen som är nya. Vi ses ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Magnus Glantz |
||||
|
||||
|
||||
Sist jag träffade Magnus (SLC finalen -06) så hade han en Nikon D2X eller om det var en D2H i handen. På huset satt det vid tillfället ett Sigma EX 100-300 4.0. _________________ /Anton Lillsund |
||||
Stämmer bra - en D2x. Ungefär hälften av bilderna är dock tagna med mitt gamla kamerahus, en Fuji S2 Pro och samma optik. _________________ Magnus Glantz |
||||
riktigt snygga bilder! Jag undrar lite var alla SLC bilar tagit vägen, nån enstaka bil har skådats i annons men resten? Nån som vet?
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
![]() Hade inte sett dessa tidigare och tappade bokstavligt talat hakan... ...makalösa bilder. Slutar aldrig imponeras av folk som kan hantera en kamera. Själv kommer det mest ut tråkiga, grå och livlösa bilder ur kamerahuset. Tack för bumpen! //Johan _________________ Johan Israelsson Opel Speedster #4083 Miljöbil -10 |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (6445 totalt) |