SÄLJES: golf GTI 16v-90
golf GTI 16v i finfint skick
emblemlös enkelljusgrill
ögonlock
röd/grå bakljus
andra dämpare och fjädrar(sänkfjädrar(ganska låg)
alla bussningar hårdare
OMP fjäderbenstag(ej monterat)
sony cd
fin inredning
sitter 6,5" högtalare i dörrarna fram(ombyggt fack i dörren,orginal medföljer)
ljus toning ända fram (org otonade sitter i nu pga besiktning) de tonade rutorna medföljer)
går jättebra i motor ,koppling och låda!
skivor,belägg,ok, och hjullager bytt bak förra året
kamrem bytt, nyservad
taklucka
DEFA motorvärmare och kupeuttag
15" aluminiumfälgar på nu med helt ok däck(ej de på bilden)
g60 breddare och plast runt om
klarglas strålkastare med kors
vita blinkers fram och på sidorna(org medföljer)
cargard larm med båda dosorna, centrallåsstyrt
org avgassystem 2 år sedan hytt hela vägen.
det sitter även 6x9 i hatthyllan och fördraget dubbla lågnivå och strömkablar till slutsteg.
dimljus
svensksåld
inga glapp eller obalans ell något sådant, super att köra! låter lagom tycker jag med org avgas och modifierad luftburk.
men vill du ha 2,5" komplett så får du det istället(sitter på min andra)
en välskött bil!
ska åka in å besiktiga bilen imorgon så den säljs nybesiktiad
en riktigt fin golf gti!
jag har en annan golf gti 16V som jag ställt av(fullt fungerande i samma färg) så är det något du sen behöver så ordnar det sej smidigt.
18000kr.