Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3184 besök totalt |
SÄLJES: BMW 323 ti 1997 M pkt 13000 mil!
Säljer en compakt till en kompis. Har blivit populär på senare tid som gatbil eller tävlingsbil ![]() Går bevisligen bra även i original skick. ![]() Regnummer: SYZ385 Mil: 13,000:- Uttagen 971127 Gått ett par hundra mil de senaste 2 åren, dax att sälja ![]() Fin och rostfri, går som den skall. Rätt utrustning i form av M-paket och utan taklucka. Bra skött både in och utvändigt. Inte sönder pimpad eller förstörd utan i princip original ![]() Svårt att hitta ett bättre utgångsobjekt ![]() Pris 39,000:- Finns i Helsingborg ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Enligt transportstyrelsen togs bilen för första gången i trafik i Sverige 2002-05-14, men den är ju inte importerad, vad hände 1997-2002
![]() |
||||
Re:
Hej, den är troligen importerad, den är säkert intagen till sverige via en "auktoriserad importör", då ser man inte i trafikverkets info att den är importerad. Jag har ägt ett par såna bilar. Den senaste var faktiskt en 323ti. Sen undrar jag var det utlovade m-paket befinner sig ![]() _________________ Christian Ryman BMWCS #2928 |
||||
Re:
Skönt att ha experterna på plats på rejsa som svarar ![]() Körd endast vänstervarv runt lokala korvkiosken mellan 97-02 ![]() Skämt & sido, importerad enligt tidigare inlägg. Mpkt finns i olika storlekar, här i form av stolar, stötdämpare, fjädrar och lite annan smått och gott. _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Skall vad jag vet vara en synvilla. Kassa bilder från en mobil kamera och konstiga skuggor på bilen mellan husen. Bilen tål dagsljus, kom gärna och titta på den. _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
om jag inte är helt ute och reser vet jag vilken bil detta är då min vän hämtade hem den när han ägde bilfirman Laholms Bil? _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3184 besök totalt |