Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
SUBARU IMPREZA 2007 "MISSION IMPOSSIBLE" - Nu kör vi!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
9 besök senaste veckan (50924 totalt)
GustafB
Stockholm
Här sen Nov 2002

Jag är varken skeptisk eller något annat, men jag har bara svårt att förstå att man startar en projekttråd, lägger upp massa bilder och planer - och sen vägrar svara på frågor om bilen är färdig eller ej och verkar mest bli irriterad över att folk undrar hur det går? Vad är syftet med tråden när folk som är intresserade av att höra hur det går blir avvisade?

bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007

idag har projekttrådarna blivit viktigare än projektet i sig själv. det är lite skrattretande. bara man håller på med nåt så är det långt mer respekterat än att slutmålet och det personliga välbefinnandet infinner sig.

det är vanligare att folk köper en gopro kamera och en canon med ett objektiv på ett par decimeter och har 200mb bilduppdateringar än att de verkligen kör med sin bil.

jag säger: Heja fürsten!

Här sen Okt 2008

Namndispens
Namndispens

Re:

Jag tycker du steffe har en märklig attityd mot dina forumkompisar.
Grabbarna undrar på ett vänligt sätt hur det går, tre månader utan livstecken från TS och du går in med följande:
steffe skrev:
Låt Patrik skruva och skriva i sin egen takt, han har väl ett liv utanför forumvärlden som måste hinnas med

Nu kommer TS in med en kryptisk uppdatering samt några spydiga inlägg i långt ifrån en kamratlig anda, varpå han givetvis blir bemött. Detta resulterar i följande:
steffe skrev:
Snart blir det inläggsradering, håll er till ämnet och finns det inget vettigt att tillföra tråden så låt bli, skriv en egen önskelista nånstans om ni vill ha bilder klistermärken info etc.

Upprepar Magnus uppmaning som går att läsa ett par inlägg tidigare i tråden, kan ju hända att Patrik tröttnat på att skriva om grejer när det blir "bullshit" här och på andra forum...................

Vadå klistermärken? Vilket spydigt svar. Ingen har efterfrågat vare sig klistermärken eller tjafs.
Folk tycker helt enkelt detta är ett häftigt projekt och undrar hur det går, vilket sker i alla trådar utan dessa reaktioner.

Anmärkningsvärt är att TS inte svarar på vänligt ställda, relevanta frågor, utan väljer enbart de där han känner sig ifrågasatt.

Vad är syftet med tråden?
Är det inte bättre med en hemsida om projektet utan kommentars-funktion, då dialog med trådens läsare uppenbart icke är önskvärd?

Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

essohasse skrev:
Jag tycker du steffe har en märklig attityd mot dina forumkompisar.
Grabbarna undrar på ett vänligt sätt hur det går, tre månader utan livstecken från TS och du går in med följande:
steffe skrev:
Låt Patrik skruva och skriva i sin egen takt, han har väl ett liv utanför forumvärlden som måste hinnas med

Nu kommer TS in med en kryptisk uppdatering samt några spydiga inlägg i långt ifrån en kamratlig anda, varpå han givetvis blir bemött. Detta resulterar i följande:
steffe skrev:
Snart blir det inläggsradering, håll er till ämnet och finns det inget vettigt att tillföra tråden så låt bli, skriv en egen önskelista nånstans om ni vill ha bilder klistermärken info etc.

Upprepar Magnus uppmaning som går att läsa ett par inlägg tidigare i tråden, kan ju hända att Patrik tröttnat på att skriva om grejer när det blir "bullshit" här och på andra forum...................

Vadå klistermärken? Vilket spydigt svar. Ingen har efterfrågat vare sig klistermärken eller tjafs.
Folk tycker helt enkelt detta är ett häftigt projekt och undrar hur det går, vilket sker i alla trådar utan dessa reaktioner.

Anmärkningsvärt är att TS inte svarar på vänligt ställda, relevanta frågor, utan väljer enbart de där han känner sig ifrågasatt.

Vad är syftet med tråden?
Är det inte bättre med en hemsida om projektet utan kommentars-funktion, då dialog med trådens läsare uppenbart icke är önskvärd?

Välkommen med comments etc men inte i en byggtråd, byggaren/TS avgör själv vad som ska visas etc, läs gärna vissa/alla inlägg med en viss humor och glimt i ögat, men det räcker väl med att ett inlägg undrar hur det går så att inte sidorna fylls med frågor som en vetgirig 5åring ställer.
Har du en aning om hur många spydiga/irrelevanta inlägg som har städats bort i tråden tidigare så kanske du förstår varför vi tröttnar på vissa(s) inlägg som inte tillför tråden verklig substans.
om du har något klagomål i övrigt så ta det gärna via PM till mig eller någon annan moderator

Jag låser tråden nu så får Patrik säga till när han vill öppna igen

Citera
Våra race- och banåkarbilar
SUBARU IMPREZA 2007 "MISSION IMPOSSIBLE" - Nu kör vi!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
9 besök senaste veckan (50924 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande