Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1231 besök totalt |
mysko fel när jag ska posta...
Får detta felmeddelandet när jag ska posta en sak.... vad är problemet? ![]() ![]() |
||||
Duh!
När du försökte posta hade du samma text två ggr efter varandra (som det ser ut i screenshoten) Kan du haft något ' eller fram eller bakåtlutande sånt tecen i texten? Det ska funka med dom men... Kan du maila mig exakt den texten du försökte posta så jag kan testa lite?? _________________ ![]() |
||||
|
||||
Re: mysko fel när jag ska posta...
Men Anders! ![]() Man behöver ju inte direkt vara raketforskare för att fatta vad som är fel. Det står ju uppe i hörnet! ![]() suck... Att ni aldrig lär er... ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
![]() du e bara avis! ![]() notera förresten att skärmdumpen är widescreen... säkert däröfr du är avis!!! ![]() |
||||
|
||||
jahaja... alltid lär man sig något nytt... finns dessa två ' på alla tangentbord? för jag har bara en tror jag.... fast det beror ju säkert på att jag har ![]() ![]() |
||||
Har samma setup som dig ![]() Finns två st: '& ' Har blivit stoppad från att användas 'ett par gånger.... Nu märks det om det funkar! _________________ /Kristian Elisson |
||||
hmmmm... nu när jag tänker efter finns det ju 3 olika '....
dels ' som sitter till vänster om enterknappen sen finns det 'som sitter till vänster om backspaceknappen och så finns det `som är samma knapp men som kommer fram när man håller nere shift.... lite fel forum o fråga på kanske... men vad använder man dessa olika till? |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1231 besök totalt |