Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2352 besök totalt |
Var hittas listade BTG tider?
Va på Ringen för en vecka sen, och körde nytt personlig rekord:) Tycker det hade varit kul att se hur man kör jämfört med dom riktig snabba. Alltså BTG tider... Var hittas BTG tider listade? _________________ Raymond Larsen Bmw e36 BTG 7:32,5 Rudskogen 1:25,08 Mantorp 1.23.17 |
||||||
_________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||
Re: Var hittas listade BTG tider?
Tror nog du ska räkna dig själv bland de riktigt snabba ![]() ![]() Imponerande tid... ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Finns en "lista" med tider och några loggar på autolife: http://www.autolife.se/page/654/
_________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() Man undrar om det var en ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
Lite info och bilder mitt på sidan här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Dom kjörde grundtryck 0,9bar och ~400hk (backada av tändingen 3 grader innan rekord varvet) Kommer dog inte ihåg vikten så det får Raymond svara på själv... _________________ ![]() |
||||||
Re:
Jag kikade lite snabbt i den... Ser ju ut som du har sjukt med effekt ![]() några exempel snabbt.. 184 Vmin i vänstern efter schwedenkreuz känns riktigt snabbt... 240 Vmax i fuchsröhre 223 Vmax före Metzgefeldt 1 257 Vmax i kesselchen är sjuukt snabbt =) ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||||
Re:
Jag tycker den gick mer änn snabb nog på grundtryck, törs inte tenka på hur det hade varit på full effekt ![]() (Jag fick en tur som Co-pilot, liiite skilnad från våran budget racer ![]() _________________ ![]() |
||||||
Nästan i klass med en CSL original ![]() Skämt åsido grymt imponerande tid! ![]() |
||||||
Inte med mig bakom ratten ![]() _________________ ![]() |
||||||
Du får väl ge det 50 varv och se hur nära du kommer ![]() ![]() |
||||||
Men til en tiodel av priset ![]() _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2352 besök totalt |