Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6040 besök totalt |
Stort tack till allt trevligt folk som var nere i påsk och gjorde helgen perfekt - ber samtidigt om ursäkt till er Svenska och andra för att ni blev förnedrad av en gammal moppe runt banan och det på film dessutom!!
![]() Inlägget läses med humor, tas med en nypa ironi samt skall ses som en morot att gasa mer till nästa resa ned till världens mest underbara lekplats!! ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Hmm, lite info oxå dårå ![]() Tid Länk till film Bilder ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Tjena Steffe!! Tider?? Inte en aning!! ![]() Bilder?? Noop!! ![]() Film?? Redigeras sen första minut vi kom hem av produktionsgubbarna - men enligt dem riktigt ballt med många kameravinklar & omkörningar mm!! ![]() Bara en kul grej: vi satt på "Pisten" och åt sista kvällen och hade 3 Svenska gentlemen sittandes vid bordet intill oss och det visade sig den ena som jag tyvärr glömt namnet på sa en skön sak "här sitter man i en Porsche GT3 och kör för att se en motorcykel i backspegeln komma ur Bergwerk för att i nästa sekund bli omkörd på ett hjul i långt över 200km/h uppför Kesselchen - telefonen for snabbt upp för att man skall ha något att skylla på då det annars var lite väl förnedrande" ![]() ![]() ![]() "Snart i en film nära dig" ![]() (hoppas på över 45min film material) _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Fullsmetad fd Superbike med magnesium hjul, dryga 180hk på hjulet samt en klart för gammal pilot!! ![]() (endast jämfört hastighetsmätaren med Rejsa's fartloggslista runt Ringen och det ser väl ok ut ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
fantastiskt kul helg nere i moseldalen med grabsen (men hysteriskt vansinnigt galet mycket folk på fredagen, hela orten igenkorkad) !
Fursten, du körde helt jäkla vansinnigt, vi stod bakom räcket i fuchsröhre när du blåste ner där ungefär dubbelt så snabbt som något annat på banan. Ska bli kul att se film på din körning, hur många omkörningar han du med på ett varv 32 ? Riktigt kul helg med helt sjukt bra väder, snudd på perfekt ! _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Re:
Tjenixen Cedric!! ![]() -kul att ngn gillade framfarten ![]() ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Det blev inget slagsmål med föraren med den guld färgade corvette c6:an? Vi såg heta känslor på parkeringen iaf.. ![]() _________________ Mathias Lövdblad |
||||||
Re:
Vilken stjärna det var: ![]() Önskar att man ibland får göra saker med folk som utfördes på medeltiden - dock vart han utslängd i från banan på lördagen efter detta - körde om han i i vänstern efter Schwedenkreuz i en bra bit över 200km/h för att sen styra in i högern (Aremberg) när jag hör däcksskrik och ser hans kofångare dyka upp på min högra sida varför jag fick räta upp för att inte bli omkullkörd (han hade visst redan fått ett par varningar för tidigare incidenter på banan) vilket var en så där kul upplevelse!! ![]() Utöver detta var denna helg den bästa helgen jag upplevt där nere med kanon ordning hos funktionärer och en bana som hade grymt grepp där det var nyasfalterat även om det stundtals var en hel del stopp pga olja, voltat bil samt en novis som missade att bankörningen tog slut vid depåinfarten varför han körde rakt in i en annan bil i absolut full fart för att studsa över banan in i räcket på andra sidan med sin nu lätt ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Fürstenhoff High Level of Sweden |
||||||
Re:
Som Cedric skrev så stod vi i fuschsröhe när dom kom förbi.. Hur fort går det nere i kompressionen? (230?) _________________ Mathias Lövdblad |
||||||
Re:
Bästa påsken någonsin. Bortsett från fredagen som var sk Car Freitag vilket innebär en stor vårträff för många tyska bilklubbar vid ringen. Därav att det var så mycket folk just denna dag. Annars har jag sällan varit med om så fina dagar med lite trafik och bra väder på väldigt länge. Klassiskt trick om man vill hamna på foto i Brünchen. http://www.augenschmausss.de/bilderg ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
Tippar på 271 km/t i Fuchsröre och 306 km/t fore Schwedenkreuz :-) _________________ Are Gunnar Hertzenberg Sagen |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6040 besök totalt |