Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Finn fem fel... näää... finn nått nytt!
1180 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare

https://rejsa.nu/Bankalender.asp?Year=on

Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Hittade inte rejsaträffen >

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

steffe skrev:
Hittade inte rejsaträffen >

Nä... vet. Den tänkta större träffen efter sommaren är jag nog lite osäker på hur det blir, vi får se, det kommer inte någon mer info om det förrän om ett tag hursomhelst. Sen hade vi ju den mindre bilkontrollsträffen tänkt på Malmby, jag tar och skriver i den tråden strax. Som jag sagt förr, Rejsa är normalt inte en träffarrangör, det har blivit några enstaka (väldigt trevliga) undantag dock

------

Meeeennn hursomhelst.... Det som var nytt på bankalendersidan är att det numera finns en knapp för att komma direkt till en träffs eftersnackstråd och även införträfftråd om det finns någon. Lättare att hitta helt enkelt, införträffarforumet är ganska fullknökat och jag fick ett tips via PM som jag klurade på och det blev denna lösning thumbs up

Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Magnus Thomé skrev:
...Meeeennn hursomhelst.... Det som var nytt på bankalendersidan är att det numera finns en knapp för att komma direkt till en träffs eftersnackstråd och även införträfftråd om det finns någon. Lättare att hitta helt enkelt, införträffarforumet är ganska fullknökat och jag fick ett tips via PM som jag klurade på och det blev denna lösning thumbs up

thumbs up thumbs up

Rice and shine
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Re:

Lars Falk skrev:
Magnus Thomé skrev:
...Meeeennn hursomhelst.... Det som var nytt på bankalendersidan är att det numera finns en knapp för att komma direkt till en träffs eftersnackstråd och även införträfftråd om det finns någon. Lättare att hitta helt enkelt, införträffarforumet är ganska fullknökat och jag fick ett tips via PM som jag klurade på och det blev denna lösning thumbs up

thumbs up thumbs up

Ja det blir nog bra, blir en del pill att uppdatera kontinuerligt men det ser vettigt ut.

En (liten) baksida är att om man bara går till banåkakalendersidan rakt av så får man ju med automatik bara se datum fr.o.m. idag och framåt. Inte så många eftersnackstrådar i kalendern då Men om man klickar i "Visa från början av året" och klickar på "Kör sökningen" så får man upp allt, även det som varit före idag och därmed även eftersnackstrådarknappar thumbs up

Ängelholm
Här sen Nov 2008

Utmärkt, bra jobbat!

Var lite meck innan att söka upp inforträff trådarna manuellt

Citera
Allmänt banåkaforum
1180 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande