| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW 518 touring -95 AC drag(1490bkort)sportsolar mm.
|
1940 besök totalt |
|
Fortfarande besiktigad.. slutsiffra 4 dock avställd då jag har en annan bil. Saker som jag bytt under tiden jag haft den: Fixat ac:n med ny kondensor.. dyrt! Nya dämpare runt om Sportspolar ej skinn då jag inte gillar det. Bromsar allt nytt bak förra sommaren 540 bromsar fram då jag ville ha riktiga när jag drog husvagnen förra sommaren. Bytt det mesta i framvagn till nytt.. dock styrleder till bättre beg. Farthållare cd AC Sportstolar M43 motorn! Går billigt! Renoverad med annan topp på 12000 mil kvotto finns men det var ett tag sen men den går riktigt tyst och fint! Jag har servat den väl! Endast 28000 mil typ Grått skinnbaksäte Insynsskydd lastskydd i plast. Nya lyktor fram dock har den ena spruckit..annan medföljer Endast vinterdäck på fina alu bmw orginal dock lite lack skavanker typ en fälg har lite klarlacksläpp. Annars jättefina utan skrapmärken. Rost börjar krypa lite här och var och några bucklor men bra bruksbil! Den låter lite... (sista burken börjar bli tom) Dock inte sönderrostad så den läcker. M5 fälgarna på bild är till salu för 3500 kr! Lackade sidenmattsvart alltså lite matta. Kaststjärnor och centrum finns till dom och. Endast 5500 kr
_________________ Jimmy Carlsson |
|
_________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
|
Sugen på 540 bromsar och kondensor med fläkt och ev lite mer prylar.
Samma bromsar bak på 518 och 525? Sitter det 540 runt om? _________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
![]() |
SÄLJES
|
1940 besök totalt |