| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cosworth motor
|
980 besök totalt |
|
Tänkte sälja min cossie motor som bara står. 200block Nya cp kolvar uppborad till 2 överdimentioner. orginalstakar renoverade och balanserade orginal vev slipad och balanserad Alla packningar m.m. är nytt motorn har gått en gång efter hel renoveringen toppen sitter det dubbla ventilfjädrar med nya ventilstyrningar match portad orginal insug med deca 680 spridare 4 hålls högtrycks oljepump ombyggd för oljekylare som följer med en setrab kylare manicore tänkablar Grenrör från cp service med en audi s4a wg och en GT35 turbo sitter även en helt ny sache performence koppling med båda tryckplatta och lamell Ställbara kamdrev av magnaten med. här fin lite bilder från min gamla tråd https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Pris 40K för hela motorn utan gren rör och turbo 30K finns även vid intresse dashloger och tändsystem PM:a mig vid intresse eller ring 0709625210 mvh Björn _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
![]() |
SÄLJES
|
980 besök totalt |