Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1653 besök totalt |
Hur mäta tider på Ringen
Jag har skrivit ihop en liten artikel om de olika sätten att mäta tider på Ringen. Är ju många som undrar över fullvarv, SA-varv, BTG osv. Nåväl. Artikeln är publicerad på Autolife på denna länk http://www.autolife.se/page/58572/ |
||||||
Re: Hur mäta tider på Ringen
Det här är vad man kallar för produktplacering eller smygreklam för autolife! ![]() Bra artikel för övrigt! ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||
Re:
Är det samma split som den som finns här på rejsa i Racelogic-forumet? Med 6 splittar alltså? _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||
Re:
Nej, den funkar inget bra. Detta är samma, men moddad med 5 splittar. |
||||||
Re:
Perfekt, då plockar jag in din istället! Så kan man få jämföra bättre mot Baguetten. Ska bli kul att se skillnader i kurvhastigheter mot Minin, jag undrar var baggen plockar alla sekunder ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||
Försökte posta på Autolife, men den sidan buggar lite verkar det som.
Länken till splitfilen fungerar tyvärr inte. Finns det möjlighet för dig Peter att lägga upp länken här, alt maila mig den? ![]() _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1653 besök totalt |