Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 8879 besök totalt |
Harrys Laptimer - filmade varv
Hej! Tar mig friheten att lägga upp en ny tråd till de som vill dela med sig av sitt Harrys Laptimer varv... Bifogar ett varv från i helgen.. http://www.youtube.com/watch?v=enx8K _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Det var lite lättare än jag trodde det skulle vara... Köpte en hållare på Kjell & Company dock utan gps förstärkare men det får duga.... ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
|
||||
Re:
Haha okej, misstänkte att det var något sådant lät skumt ![]() |
||||
Re: Harrys Laptimer - filmade varv
Trevlig film... ![]() Är det filmat med iPhone 4? Hastigheten hänger inte med så bra... är det pga. avsaknad av GPS förstärkare? Nån länk till en sån där hållare? _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
|
||||
Re: Harrys Laptimer - filmade varv
Ja jag avände en iPhone 4 och en vanlig hållare för vindrutan utan gps förstärkare som jag köpte på Kjell & Company... _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Måste säga att jag verkligen gillar Harrys men nu har jag inte någon Iphone och kommer nog aldrig att köpa en iheller..
Hur enkelt är det att tubifiera det man skapat i Harrys? Sköter den hela processen och sen är det bara att lägga upp filen på tuben , kanske till och med från nallen direkt? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
Najs!
Får skaffa den till nästa vända! Edit: Inskaffad. Men hur FILMAR man sitt varv..? Hittar inte den inställningen. |
||||
Re:
om man gå in på mina varv under inställningar i Harry så finns det en knapp overlay så tar det en stund sen är det klart.. hur smidigt som helst.. ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Du måste först välja vilken bana du tänkte köra på sen finns det en blå knapp i mitten på tidtagningen som heter Video då startar filmningen automatiskt när du passerar "gå"... _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
_________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
och kanariefågeln är tillbaka även i år ![]() Bra kört ![]() ![]() |
||||
Re:
Skyltarna med maxfart "straight" och minfart "corner" verkar vara helflippriga bitvis? Myyyysig film vilketsom ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 8879 besök totalt |