Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Flaggvakter 3 Juni BMW Cup Falkenberg
2602 besök totalt
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare

Den 3 juni kl1700-2000 kör vi BMW Cup på Falkenberg och eftersom vi vid detta tillfälle har "delat" klubben borde vi kunna flagga med folk från BMWSC.
Vill ni hjälpa till skriv erat namn i tråden så fyller jag på listan nedan. Vi behöver 7 flaggvakter.

Falkenberg fredag 3 juni

Funktionär:

Hans Fridén x 2. Postering

Här sen Jul 2007

Får väl se till att få lita fart på den här tråden,

Kör inte beemer men tycker det är extremt underhållande att kolla på BMW Cup rejsen. Så här med anmäler jag mig till tjänsgöring till postering med "bästa utsikt och minst att göra"!
(det får man tydligen välja om man e försst ) Tar helst en Ådi kollega till att dela postering med, blir enklast så...

Eller är jag sist för medlemmar ur BMWSC redan har ramlat över arr så de inte hinner skriva????

Funkis C innehas.

Här sen Sep 2005

Trådstartare
Re:

UR_TT skrev:

Kör inte beemer men tycker det är extremt underhållande att kolla på BMW Cup rejsen. Så här med anmäler jag mig till tjänsgöring till postering med "bästa utsikt och minst att göra"!
(det får man tydligen välja om man e försst ) Tar helst en Ådi kollega till att dela postering med, blir enklast så...

Eller är jag sist för medlemmar ur BMWSC redan har ramlat över arr så de inte hinner skriva????

Funkis C innehas.

Kanon, tack!

Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Vi behöver 7 flaggvakter för att följa banlicensen på Falkenberg.

Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Då börjar det närma sig...fler namn!

München
Här sen Jul 2006

Jag ska prata med min bror lite mer om detta, vi har snackat lite löst om det, har lite långledigt så kunde vara trevligt att åka ner och hjälpa till, samt se cup-race från en annan synvinkel

Beror ju lite på ekonomin då också, iom Kullen på Söndagen, men som sagt, ska kolla lite med bror, har ju inte utnyttjat min funktionärs licens något alls

Här sen Jul 2007

Re:

Vätterleden Racing skrev:
UR_TT skrev:

Funkis C innehas.

Kanon, tack!

Får avanmälan min erbjudan om hjälp, har körning den dagen. Visste inte detta när jag anmälde mitt intresse. Sorry.

Här sen Dec 2002

Det låter som det är läge att organisera ihop lite licensfolk, jag har själv efterfrågat hur detta skall gå till men aldrig riktigt fått något konkret svar. Kraven som uppfylls för första nivån har jag för mig att jag uppfyller men jag har dålig koll på detta. Jag skulle nog kunna tänka mig att stå som extrakille vid någon postering och "prova på" för att se om detta är något jag känner mig mogen för. Dock måste jag isåfall först stämma av hemma i bäcken

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare

Ängelholm
Här sen Nov 2008

Är det någon som ska köra upp på E6an förbi Ängelholm och har extra plats i bilen? Isåfall hoppar jag gärna på och flaggar

Alternativt att vi är en hög från bygden som ska upp.

Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Re:

Marcus J arlson skrev:
Är det någon som ska köra upp på E6an förbi Ängelholm och har extra plats i bilen? Isåfall hoppar jag gärna på och flaggar

Det skulle vara kanon om ni kan komma, när kan du ge ett besked?

Ängelholm
Här sen Nov 2008

Re:

Vätterleden Racing skrev:
Marcus J arlson skrev:

Det skulle vara kanon om ni kan komma, när kan du ge ett besked?

EDIT: Det visar sig att jag inte kan ta ledigt den dagen (månadsslut blä) så tyvärr kan jag inte.

Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Nu har det börjat trilla in lite folk. En framtida BMW Cupförare ringde och vipps så hade vi två flaggvakter, Tack Hans:)

München
Här sen Jul 2006

Jag har pratat med min bror och det blir lite tufft att ta sig ner och flagga, hade vart kul men det blir lite tufft och dyrt för en mager ekonomi helt enkelt.

2602 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande